Når fikk du mensen etter utskraping?

Tjohoo123

Flørter med forumet
Hei,

Hadde utskraping etter MA. Fosteret døde i uke 8 og jeg fant det ut i uke 13. blødde ikke etter utskrapingen og sitter nå 6 uker senere og lurer på når mensen skal dukke opp igjen. Har fortsatt positive graviditetstester. Snakket med legen og fått beskjed om å vente på mensen for utskrapingen var så vellykket at det var ingen grunn til å tro det skulle være rester. Men trodde jeg skulle hatt mensen tilbake nå. Har vanligvis 37 dagers sykluser.
 
Hei,

Min mens kom tilbake 30 dager etter inngrepet. Hadde også MA, oppdaget i uke 9, fosteret døde i uke 7. Blødde veldig lite etter operasjonen, men første mens kom som en foss. Hadde mye kramper i magen et par dager før, men ingen spotting før det plutselig rant masse blod. En skikkelig pangstart og så normalt i dagene etterpå.
 
Fra utskrapning, MA uke 10, til mensen kom tilbake, tok det 37 dager her. Har normalt 28 dagers syklus.
 
Hadde MA oppdaget i uke 10 på ul, begynte å blø naturlig rett etterpå, men aborten kom ikke før uke 12. Etter den blødningen tok det nesten 4 uker før mensen kom, men pga rester fortsatt etter første mens, fikk jeg utskraping 2-3 uker etterpå. Da kom mensen 10 dager etter utskrapingen - så den fulgte opprinnelig mønster hvor utskrapingen ikke hadde noen betydning for når mensen kom.
 
Back
Topp