Når fikk du mage med første?

Husker magen tilsynelatende bare poppet frem på noen få dager rundt uke 19-20 med nr 1, slik at det plutselig var tydelig for alle, både kjente og ukjente rundt meg at jeg var gravid og ikke bare hadde lagt på meg en god del den siste tiden.

Nå føler jeg at jeg allerede ser ut som om jeg er 4 mnd på vei i uke 9, men er nok mest luft… føler likevel at det kan være litt vanskelig å skjule magen, da jeg til vanlig har ganske flat mage og buksene nå begynner å bli svært trange… Føler liksom at «alle» stirrer på magen min for tiden, som om de mistenker at jeg er gravid og kan se det på meg, men vet ikke om det bare er meg som overtenker:hilarious:
 
Jeg har stor oppblåst mage nå, 11+0… Selv syns jeg det er kjipt å «se så gravid ut» når jeg prøver å skjule det…

Dette skjedde sist også. Magen poppa i uke 6, bare innholdet endret seg.
Har også en oppblåst mage nå, og hjelper ikke med en "utovernavlen" fra forrige svangerskap. Prøver å skjule graviditet, men folk begynner å lure :hilarious:
 
Husker magen tilsynelatende bare poppet frem på noen få dager rundt uke 19-20 med nr 1, slik at det plutselig var tydelig for alle, både kjente og ukjente rundt meg at jeg var gravid og ikke bare hadde lagt på meg en god del den siste tiden.

Nå føler jeg at jeg allerede ser ut som om jeg er 4 mnd på vei i uke 9, men er nok mest luft… føler likevel at det kan være litt vanskelig å skjule magen, da jeg til vanlig har ganske flat mage og buksene nå begynner å bli svært trange… Føler liksom at «alle» stirrer på magen min for tiden, som om de mistenker at jeg er gravid og kan se det på meg, men vet ikke om det bare er meg som overtenker:hilarious:
Den stirringa kjenner jeg og på, og noen spør meg, andre går ut i fra og når jeg fortalte det til sjefen (som jeg følte hadde gitt magen ett blikk) sa hun "ja jeg trodde kanskje det var noe der ja". Så de blikkene er ikke bare innbilning ;)
 
Tenkte akkurat å dele denne bekymringen selv da jeg føler jeg har gått et steg tilbake, men tror nok det bare skyldes at jeg har vært meget oppblåst. Er selv 11+4 og synes det bare er som før, og er bekymret. Til dels fordi jeg spontanaborterte sist gang og er livredd for at det skal skje/har skjedd igjen (MA)..
Skal på TUL neste uke, så får vell svar på mine «ubgrunnede» bekymringer da
 
Uke 19ca kunne man begynne å se en antydning til mage første gang. Andre svangerskap fikk jeg kommentar av eldste at jeg så gravid ut i uke 16, klarte allikevel å holde det skjult noen uker etter det.

Spent på npr den popper denne gang, ingen antydning annet enn den vanlige opplåste gravid magen man ofte får i starten.
 
Rundt uke 18-20 :) Mage typ uke 8 er nok bare oppblåsthet da ingenting på innsiden er så stort at det er gravidmage. Husker jeg følte det var noe galt med meg som ikke hadde mage i uke 15/16, når såå mangen i termingruppen hadde "mage" i uke 7/8:laughing002 Selv om magen viste i uke 18-20, så følte jeg meg bare lubben de første ukene. Spent på hvordan det blir denne gang!
 
Back
Topp