Når fikk du mage med første?

Eliseee93

Andre møte med forumet
Jeg føler ikke jeg har fått så mye mage enda, men kan kjenne at livmora begynner å komme opp. Blir litt bekymret pga dette, men har lest mange steder at man kan få litt sent mage med første.. når fikk du mage/har du begynt å få enda? Er 13+6 :)
 
Jeg føler ikke jeg har fått så mye mage enda, men kan kjenne at livmora begynner å komme opp. Blir litt bekymret pga dette, men har lest mange steder at man kan få litt sent mage med første.. når fikk du mage/har du begynt å få enda? Er 13+6 :)
Hos meg begynte magen å synes såvidt rundt uke 15-16, men den sa ikke virkelig pop:happy før uke 28+ :joyful:
 
Okei! Godt å høre at det ikke bare er meg :angelic: :Heartpink Syns alle på Instagram osv får så stor mage tidlig :smiley-ashamed005
Aldeles ikke bare deg :Heartred
Jeg vedder på at de på Instagram strutter alt de kan når de tar bilder:knegg: Litt sånn som jeg selv gjorde da jeg tok magebilder uke for uke sist, hehe. Vil jo at magen skal se best mulig ut:smiley-ashamed005 I hverdagen så jeg nok helst bare litt småfeit ut fram til det virkelig ikke var noen tvil lenger:hilarious:

Men gled deg til magen kommer! Det er så utrolig gøy å kle seg når man har stor flott mage:love017
 
Aldeles ikke bare deg :Heartred
Jeg vedder på at de på Instagram strutter alt de kan når de tar bilder:knegg: Litt sånn som jeg selv gjorde da jeg tok magebilder uke for uke sist, hehe. Vil jo at magen skal se best mulig ut:smiley-ashamed005 I hverdagen så jeg nok helst bare litt småfeit ut fram til det virkelig ikke var noen tvil lenger:hilarious:

Men gled deg til magen kommer! Det er så utrolig gøy å kle seg når man har stor flott mage:love017
Ja, det er nok sant :happy090 er lett å sammenligne seg med andre. Er nok litt ekstra bekymret også siden vi har prøvd veldig lenge og har mista et par ganger. Syns tiden går sååå sakte også, men får bare være tålmodig :smiley-ashamed008 Gleder meg skikkelig magen kommer fram ja!! :love017
 
Ja, det er nok sant :happy090 er lett å sammenligne seg med andre. Er nok litt ekstra bekymret også siden vi har prøvd veldig lenge og har mista et par ganger. Syns tiden går sååå sakte også, men får bare være tålmodig :smiley-ashamed008 Gleder meg skikkelig magen kommer fram ja!! :love017
Svangerskapet blir mye lettere rent psykisk når magen vokser og man kjenner bevegelse gjevnlig. Denne tiden er den tøffeste, spesielt når man har opplevd å miste før :Heartred
 
Hos meg vistes det tidlig med nr 1 og, tror uke 12. Men folk er så forskjellig, noen har bakovervendt livmor og da vises det seint, noen har lang overkropp, og noen er veltrent så da vises det senere.
Er så stor forskjell på hvordan vi er skrudd sammen :)
 
Jeg har ganske flat mage til vanlig, med store hofter og rumpe. Men magen min buler skikkelig ut. Kan godt hende at det er fordi jeg er oppblåst for jeg er 12 uker i morgen. Men når jeg ser meg selv i speilet, så ser jeg veldig gravid ut. Men jeg aner ikke, har aldri vært gravid før :wtf:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230627_154807_Photo Collage.jpg
    Screenshot_20230627_154807_Photo Collage.jpg
    74,4 KB · Visninger: 107
Med første poppa ikke magen frem før jeg var i uke 20. Spent nå. Foreløpig bare luft. Men er også noen kg tyngre nå enn sist svangerskap
 
Tror det var rundt uke 18/19 man virkelig kunne se at det var en gravidmage. Men begynte med gravidklær tidlig da buksene fort ble trange. Tror allerede rundt uke 11. mens nå begynte jeg enda tidligere. Uke 9 laughing6
 
1. Uke 8
2. Uke 30
 
Jeg begynner å få det nå, så smått. Uke 13+4. Men tror ikke det ser ut som en gravidmage for de som ikke vet om graviditeten :hilarious:
 
Back
Topp