Når fikk DU festeblødning?

Samme her! Har måttet teste etter el..jeg har to g-tester liggende. Redd for å bli skuffet..:bored:

Ja skjønner at du er redd for å bli skuffet, er jo 50/50% for at du kan bli det. Men er bare 2 måter å finne det ut på, ta en test når du selv mener ikm er, eller å vente i det lengste.
Lykke til:happy:
 
Jeg fikk festeblødning to dager før ikm. Rosa utflod et par dager. Ikke store mengder. Fulgt av mye murring og stikkinger i livmor. Var sikker på at tanta skulle komme, men nei.. Er nå 4+4 og håper spira klamrer seg fast :)
 
3-4 DPO fikk jeg festeblødning. Liten rosa blødning som fort gikk over til brunlig utflod:)
 
Med første fikk jeg festeblødning ca den dagen jeg skulle ha mensen, bare 2-3 lyserøde dråper i trusa :) Med andre og nå, fikk jeg ikke noe festeblødning, men festesmerter
 
Takk for svar allesammen!

I mitt tilfelle var det dessverre bare syklusen som tulla. Tok ny test 3 dager etter IKM og den var negativ. Men vi kjører på i videre håp frem til vi kommer i gang med IVF!
 
Blåser liv i denne tråden igjen. Noen som har opplevd festeblødning?

Jeg tror jeg hadde det i går. Kun en gang på papiret, ganske lite og rosa. Kjenner det murrer og skjer noe i området i dag.

Har googlet en masse men ikke forstått helt hvor lang tid etter festing/implantation man kan teste. Hvor raskt øker hCG de første dagene etter egget fester seg?
 
Blåser liv i denne tråden igjen. Noen som har opplevd festeblødning?

Jeg tror jeg hadde det i går. Kun en gang på papiret, ganske lite og rosa. Kjenner det murrer og skjer noe i området i dag.

Har googlet en masse men ikke forstått helt hvor lang tid etter festing/implantation man kan teste. Hvor raskt øker hCG de første dagene etter egget fester seg?
Ikke opplevd det selv. Men hørt om mange som sier at de har opplevd det. Umulig å bevise om dette er en reel greie da siden man ikke kan se at egget fester seg. Kan jo også være at det streifer innom og løsner på litt slimhinne. Hcg stiger det dobbelte annen hver dag ca.
 
Veninnen min merket verken smerter eller blødning når hun ble gravid...
Er det slik at ikke alle får smerter/blødning når egget fester seg? :)
Er selv 7 dpo idag og har ikke noen symptomer, bare en magefølelse på at det klaffet denne gangen :)
 
Nei ikke alle får dette :happy:
Leste på nettet at ca 1av 3opplever det som kan være festeblødning.

Ikke sikkert det er et reell fenomen. Leger mener visst det ikke er det. Jeg tror ikke helt på det lengre selv nå. Men står jo som fakta rundt overalt så ikke greit å si.
 
Med nr 1 - ingen følelse eller festeblødning. Sjokk når testen var positiv. Nå sist fikk jeg festeblødning 8 dpo, men den endte dessverre i MA. Så tror alt er like vanlig!
 
Nr 1: ingen fedteblødning
Nr 2: Litt blod 7 og 8 dpo, negativ test 8 dpo, 9 dpo og 10 dpo, positiv test 11 dpo
Nr 3: ingen festeblødning
 
Hjelp! For to dager siden fikk jeg litt brune streker på papiret, i går havnet det et par brune dråper i trusa, og i dag har jeg litt rosa blod på papiret. Er på CD19, og sannsynligvis 4-5 DPO i dag. Kan det være festeblødning eller er det alt for tidlig? Har aldri hatt en slik blødning før..

Og hvor fort etter festeblødning kan man teste?
 
Hmm. Reddit sier at festeblødning ikke er er reell greie. At det ikke finnes.

https://www.avawomen.com/avaworld/implantation-bleeding/

Noen tanker?
Da jeg har på sykehuset i forbindelse med exu, sa gynekologen og legen at blødningene jeg hadde opplevd kunne være festeblødning. Tenker det er en reell greie, og ikke så alt for merkelig med tanke på at egget «graver» seg ned/perforerer veggen for å feste seg? Jeg fikk første blødning 9dpo og første svakt positive test 10dpo. Vanligvis vil man kanskje få utslag noen få dager etter at egget fester seg? Varierer jo fra person til person. Søsteren har aldri fått positiv test før IKM og vi er forholdsvis genetisk like:hilarious:.
Dessverre endte min graviditet i uke 7, så festeblødning er ingen garanti for verken vellykket eller feilslått svangerskap. Tror jeg leste en plass at hver tredje kvinne opplever festesmerte eller festeblødning?:bookworm:
Når det kommer til hvordan blødningen var; for min del annerledes enn mensen, som spotting? Lite blod og kunne bruke truseinnlegg. Det gav seg etter et par dager, men kom dessverre tilbake igjen og fortsatte veldig lenge (derav exu-mistanke). Men jeg har også forstått at noen ikke klarer å skille mellom mensen og festeblødning, så her er variasjonene store. Jeg klarte heller ikke å skille mensmurring og graviditetsmurring fra hverandre, og i allefall ikke festesmerte fra disse igjen:eek: For en jungel dette er:wacky: Lykke til:Heartpink
 
Aldri...:hilarious:
 
Dytter litt i denne. CD 26 her, og tre-fire knappenålsliknende lyserøde dråper i dag. Håper det er festeblødning, og lurer på når jeg kan forvente strek på tidligtest (gitt at dette er festeblødning, da). Aner ikke hvor lang syklus jeg har - den er ustabil, henholdsvis 45 og 35 dager.
 
Aldri opplevd i noen av mine svangerskap:rolleyes:
 
Jeg er gravid med barn nr.6 nå (har fem barn fra før), og har ikke hatt festeblødning med de fem første. Men denne gangen fikk jeg litt rosa utflod/bittelitt blod 8dpo, og jeg testet positivt 10dpo:) Er 24+4 nå:joyful:
 
Back
Topp