Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler det sammeHvordan går det? Føler vi går her litt samtidig…
jeg tror jeg hadde eggløsning i helga. Skikkelig mye slim som kom ut, men ikke skikkelig sterk test på rfsu eggløsningtest. Så får se hvordan det går nå
jeg har to travle uker for an meg nå. Med konferanse på jobb, og ekstra vakterHvordan går det med deg?Hvordan går det? Føler vi går her litt samtidig…
Takk som spørHvordan går det med deg?
Jeg fikk mensen i dag. Føler meg psykisk mer klar for å prøve igjen nå enn for noen uker siden, så bare greit at EL kom og gikk tenker jeg. Nå skal jeg på en fest i helgen og kan drikke med god samvittighet, stappe innpå med spekemat og prøve å nyte at jeg ikke er gravid også.Bra at man klarer å se positivt på det. Jeg er invitert i bryllup i begynnelsen av mai, så jeg kan få delta der uten å frykte for fødsel under bryllupet. Jeg venter fortsatt på mensen. Har menslignende ubehag, men tørr ikke å teste endaTakk som spørJeg fikk mensen i dag. Føler meg psykisk mer klar for å prøve igjen nå enn for noen uker siden, så bare greit at EL kom og gikk tenker jeg. Nå skal jeg på en fest i helgen og kan drikke med god samvittighet, stappe innpå med spekemat og prøve å nyte at jeg ikke er gravid også.
Har dere prøvd denne perioden? Spennende om noe har skjedd hos deg enda.Bra at man klarer å se positivt på det. Jeg er invitert i bryllup i begynnelsen av mai, så jeg kan få delta der uten å frykte for fødsel under bryllupet. Jeg venter fortsatt på mensen. Har menslignende ubehag, men tørr ikke å teste enda![]()
Ja vi har prøvd nesten hele tiden etter jeg slutta å blø, utenom dagene da vaktene til meg og samboer ikke har vært samstemte.Har dere prøvd denne perioden? Spennende om noe har skjedd hos deg enda.
Da kom mensen her ogsåJa vi har prøvd nesten hele tiden etter jeg slutta å blø, utenom dagene da vaktene til meg og samboer ikke har vært samstemte.