Når fikk du første EL etter SA?

Jeg startet å blø 25. September, blødde i 8 dager. Fikk første positive EL test den 12. Oktober. Hadde klassiske kroppslige tegn også rundt da. Håper det sitter denne gangen. :Heartred

Hvordan går det? Føler vi går her litt samtidig…
Jeg føler det samme :Heartbigred jeg tror jeg hadde eggløsning i helga. Skikkelig mye slim som kom ut, men ikke skikkelig sterk test på rfsu eggløsningtest. Så får se hvordan det går nå:happy: jeg har to travle uker for an meg nå. Med konferanse på jobb, og ekstra vakter:rolleyes:

Jeg hadde en SA i februar og ble gravid to uker senere, så her kom el som "normalt". Det samme skjedde med 2020-barnet. Hadde SA et par uker i forkant og el kom ca et par uker etter blødningsstart. Jeg var ikke så langt på vei da, så det kan sikkert påvirke en del.

Hvordan går det med deg?
Takk som spør :Heartred Jeg fikk mensen i dag. Føler meg psykisk mer klar for å prøve igjen nå enn for noen uker siden, så bare greit at EL kom og gikk tenker jeg. Nå skal jeg på en fest i helgen og kan drikke med god samvittighet, stappe innpå med spekemat og prøve å nyte at jeg ikke er gravid også.

Takk som spør :Heartred Jeg fikk mensen i dag. Føler meg psykisk mer klar for å prøve igjen nå enn for noen uker siden, så bare greit at EL kom og gikk tenker jeg. Nå skal jeg på en fest i helgen og kan drikke med god samvittighet, stappe innpå med spekemat og prøve å nyte at jeg ikke er gravid også.
Bra at man klarer å se positivt på det. Jeg er invitert i bryllup i begynnelsen av mai, så jeg kan få delta der uten å frykte for fødsel under bryllupet. Jeg venter fortsatt på mensen. Har menslignende ubehag, men tørr ikke å teste enda :rolleyes:

Bra at man klarer å se positivt på det. Jeg er invitert i bryllup i begynnelsen av mai, så jeg kan få delta der uten å frykte for fødsel under bryllupet. Jeg venter fortsatt på mensen. Har menslignende ubehag, men tørr ikke å teste enda :rolleyes:
Har dere prøvd denne perioden? Spennende om noe har skjedd hos deg enda.

Fått eggløsning som etter en vanlig mens med mine 3 MA har sykluser på 25-29 dager stort sett. Lykke til med prøvingen :Heartred

Etter første MA fikk jeg el på CD 34. Hadde positive g-tester frem til CD 30. Ny runde nå med MA, er på CD 34 i dag, og fremdeles positive g-tester. Aner derfor ikke om el har vært eller kommer.

Last edited:
Back
Topp