Når fikk du eggløsning igjen etter MA?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Gikk gjennom en medisinsk abort etter MA i uke 9+5! Er på CD14 og pleier da å få positive el-tester i vanlig syklus(positive tester alt fra mellom CD13-CD15). El-testene er ikke positive lenger og g-testene er svakt positive, så nå skal jeg kunne klare å finne EL:) Regner med syklus blir noe forskjøvet og EL noe forsinket. Lurer på når du fikk eggløsning igjen etter MA?:angelic:

Her tok det lang tid, men hadde rester. Etter utskrapning (2 mnd etter medisinsk abort), kom den på dag 17.

Usj, fælt når en har rester og må gjennom flere forløp for å komme videre:sorry: Hadde du negative tester på tross av rester? Vurderer nesten å dra på en privat ultralyd for å sjekke meg for rester:rolleyes: Begynte å spotte litt igjen idag på CD14...

Fikk el på cd 17 her etter MA. Vanlig for meg var cd 12 før det, så 5 dager forsinket. Ingen rester så vidt jeg vet, men spottet litt 5-6 dager etter el de to første syklusene. Det gjør jeg aldri gjør ellers, så det var nok litt kluss i systemet med hormoner og sånt

Usj, fælt når en har rester og må gjennom flere forløp for å komme videre:sorry: Hadde du negative tester på tross av rester? Vurderer nesten å dra på en privat ultralyd for å sjekke meg for rester:rolleyes: Begynte å spotte litt igjen idag på CD14...
Nei, hadde fortsatt svak positiv og blødninger 8 uker senere, de ville ikke ha meg inn på sykehuset, så dro til privat gyn og fikk påvist masse rester. :depressed: Tilbake til sykehuset og fikk ikke så mye som et beklager fra dama jeg hadde snakka med i tlf.:facepalm:
Har du negative tester så tror jeg du er good. :)

Trist at du har opplevd MA. Varme tanker til deg :Heartred

Jeg tror kanskje jeg hadde eggløsning på CD 13, da hadde jeg iallfall en knallpositiv eggløsningstest. Hadde dog også fortsatt positiv graviditetstest. Men ettersom jeg aldri får mer enn såvidt positiv på eggløsningstester, og jeg hadde en blødning 15 dager etterpå tenker jeg det kan stemme.

Jeg fikk kirurgisk abort( pga. mistanke om blæremola) og sluttet å blø dagen etter aborten. Testene var ikke negative før det hadde gått nesten en måned. Men jeg hadde også over 100.000 i hcg.

Jeg fikk pos EL test CD19 etter kirurgisk abort (Mislykket forsøk med medisinsk abort (x2) etter MA så hadde rester). Har vanligvis pos EL-test CD12.

Back
Topp