Når fikk du 3+ på clearblue digitaltest?

Frøet2022

Blir kjent med forumet
Hei:)
Jeg lurer på hvor langt på vei dere var kommet når dere testet 3+ på digitaltest. Jeg testet i dag 4+1 og fikk 3+ på testen, er ikke dette veldig tidlig? Vet når eggløsning var så jeg vet med sikkerhet hvor langt på vei jeg er.
Legg gjerne med bilde av din 3+ test:happy:

Vedlegg

• 803EFEFD-4946-40E6-AC0B-B5722770FB32.jpeg
    803EFEFD-4946-40E6-AC0B-B5722770FB32.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 51
Jeg fikk 3+ i dag (5+2). Fikk 2-3 når jeg var 4+1. Men har ikke testet i mellomtiden så vet ikke når den evt hadde blitt 3+

Jeg hadde hcg på over 3000 på 4+3. Det er vel omtrent det samme som 3+ når du er 4+1? Etter hvordan jeg forstår hcg tabellene (på f.eks babyverden), er dette innenfor normalen. Eller er det jeg som ikke skjønner det her?? Det skal sies at jeg ikke vet når eggløsning var. Eventuelt får vi kanskje tvillinger :hilarious:.

Jeg hadde hcg på over 3000 på 4+3. Det er vel omtrent det samme som 3+ når du er 4+1? Etter hvordan jeg forstår hcg tabellene (på f.eks babyverden), er dette innenfor normalen. Eller er det jeg som ikke skjønner det her?? Det skal sies at jeg ikke vet når eggløsning var. Eventuelt får vi kanskje tvillinger :hilarious:.

Prøvd å lese litt rundt det og ser det er veldig forskjellig fra person til person! Viktigste er vel at vi har en fin stigning generelt:happy: Haha, tvillinger ja, det skulle tatt seg ut:nailbiting::hilarious:

Prøvd å lese litt rundt det og ser det er veldig forskjellig fra person til person! Viktigste er vel at vi har en fin stigning generelt:happy: Haha, tvillinger ja, det skulle tatt seg ut:nailbiting::hilarious:
Og mange som får feil på de digitale også virker det som. Jeg skal prøve å ikke ta flere digitale, er stresset nok fra før :hilarious:. Får veldig behov for å teste, særlig i dag når symptomene er mindre, men skal prøve å la være :hilarious:. Skal du og dere teste flere ganger?

Har faktisk lest at hcg ikke øker med tvillinger, men at hcg produseres raskere med jentebabyer :)
Fikk 3+ på 5+0, testet 4+2, da fikk jeg 2-3 :)
Denne er fin å lese på https://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/
Deilig med 3+!!
Åh, jeg har hatt en følelse av at det blir jente :Heartred. (Ikke meningen å kuppe tråden her altså :hilarious:). Uansett virker det som mange variasjoner av både lite og mye stigning har gått bra, og mange vanlige stigninger har gått dårlig…så vi har vel ikke så mye annet å gjøre enn å ruge og håpe så godt vi kan alle sammen :smiley-angelic003:smiley-angelic003.

Og mange som får feil på de digitale også virker det som. Jeg skal prøve å ikke ta flere digitale, er stresset nok fra før :hilarious:. Får veldig behov for å teste, særlig i dag når symptomene er mindre, men skal prøve å la være :hilarious:. Skal du og dere teste flere ganger?

Det er veldig sant! Hadde en 2pk med digital i skuffen så har en igjen, tenker å teste igjen om noen dager for å sjekke at den ikke går ned til 2-3 uker.:wacky: Mista 2 ganger tidligere og nå er jeg helt uten symptomer, så jeg vet ikke helt om jeg tror på den enda:confused:
Hva slags symptomer har du?:)

Åh, jeg har hatt en følelse av at det blir jente :Heartred. (Ikke meningen å kuppe tråden her altså :hilarious:). Uansett virker det som mange variasjoner av både lite og mye stigning har gått bra, og mange vanlige stigninger har gått dårlig…så vi har vel ikke så mye annet å gjøre enn å ruge og håpe så godt vi kan alle sammen :smiley-angelic003:smiley-angelic003.

Åå, jeg håper veldig på en jente selv, så da velger jeg å tro på det:hilarious: Vi får ruge så godt vi kan!!:D:D

Åå, jeg håper veldig på en jente selv, så da velger jeg å tro på det:hilarious: Vi får ruge så godt vi kan!!:D:D
Jeg fikk veldig tidlig positiv test (8DPO) så jeg googla og tenkte tvillinger, men så kom jeg frem til det med jente og hcg. Så nå har jeg trua på jente. Vi skal ikke vite før fødsel, så blir spennende :laughing002

Det er veldig sant! Hadde en 2pk med digital i skuffen så har en igjen, tenker å teste igjen om noen dager for å sjekke at den ikke går ned til 2-3 uker.:wacky: Mista 2 ganger tidligere og nå er jeg helt uten symptomer, så jeg vet ikke helt om jeg tror på den enda:confused:
Hva slags symptomer har du?:)
Skjønner deg godt! Jeg har mistet en gang, så blir veldig var på ferre symptomer. Men prøver nå å ta det med ro (går ikke veldig bra :hilarious:). Jeg la nettopp ut en tråd ang symptomer faktisk. Har mye ferre symptomer denne uken. Nå har jeg ikke så mye symptomer annet enn at puppene av og på blir skikkelig varme (sånn brennende følelse) og ømme. Og tror jeg er mer trøtt, men vet ikke. I dag som jeg har hatt nesten ingen symptomer blir jeg stresset med en gang. Hva har du av symptomer?

Jeg fikk veldig tidlig positiv test (8DPO) så jeg googla og tenkte tvillinger, men så kom jeg frem til det med jente og hcg. Så nå har jeg trua på jente. Vi skal ikke vite før fødsel, så blir spennende :laughing002
Så spennende!!! Kanskje vi får jenter alle tre :angel8:angel8:angel8

Det er lenge å lure, gitt o_O :eek: :D blir spennende å se om det er hold i vår forskning i juni klubben hihi.

Åå, så spennende!! Jeg klarer nok ikke og ikke vite kjønn, altfor nysgjerrig:p

Fikk 3+ i dag, er 4+5. Vet ikke om jeg kunne fått tidligere, men er akkurat en uke siden jeg gikk 2-3 (testet og fikk 1-2 for en uke og en dag siden, så vet akkurat når det bikket til 2-3 :p). Kroppene våre er ulike, noen produserer hcg raskt, noen sakte, andre mer midt på. Derfor finnes det median tall som vi de i disse oversiktene. Noen må være i ytterkanten av skalaen, begge veier :)

Fikk 3+ i dag, er 6+4 etter menstermin. Jeg vet imidlertid at eggløsning var senere enn vanlig, men ikke akkurat når. Fikk 2-3 mandag forrige uke, og da jeg testet mandag denne uka var det fortsatt 2-3. Kanskje det blir gutt på oss denne gangen da :)

Jeg testet i dag og fikk 2-3, må innrømme jeg blir bekymret siden jeg mistet sist. Men leste en del gamle tråder og åpnet testen for å sammenligne strimlene inni, de var like tydelige som andre på 3+. Har dere som har fått 3+ bilde av dem?
Var innom legen likevel i dag og fikk tatt en blodprøve, så håper den viser godt nivå likevel. Er 5+6, følge mens, men er nok 5+4/5
Ikke så mye symptomer, men det hadde aldri mamma heller. Litt oppblåst og kvalm på kveld, og puppene er mye større og ømmere. Og trøtt så klart

Vedlegg

• 3112FE9C-F854-4DF5-A9F6-8B5CDEF04B47.jpeg
    3112FE9C-F854-4DF5-A9F6-8B5CDEF04B47.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 50
Jeg testet i dag og fikk 2-3, må innrømme jeg blir bekymret siden jeg mistet sist. Men leste en del gamle tråder og åpnet testen for å sammenligne strimlene inni, de var like tydelige som andre på 3+. Har dere som har fått 3+ bilde av dem?
Var innom legen likevel i dag og fikk tatt en blodprøve, så håper den viser godt nivå likevel. Er 5+6, følge mens, men er nok 5+4/5
Ikke så mye symptomer, men det hadde aldri mamma heller. Litt oppblåst og kvalm på kveld, og puppene er mye større og ømmere. Og trøtt så klart

Du har jo veldig fine og sterke streker!:D 3+ er sikkert rett rundt hjørnet! Tenker som så at når man har symptomer i tillegg er det nok ingen grunn til bekymring:) Får håpe blodprøvene dine er fine og at du kan nyte at du er gravid igjen:happy:

Høres ut som samme symptomer som jeg har. Håper du får et godt hcg nivå på blodprøven :happy:

Back
Topp