Når fikk du 3+ På CB? (Over 2000 i HCG)

Jeg beundrer dere som ønsker tvillinger - jeg er ærlig talt litt redd for at det skal være mer enn én :p

Jeg fikk det 5+3, men turte ikke å prøve før. Tok også digital og fikk 2-3 4+4. 1-2 fikk jeg 10dpo. Det er de tre jeg har tatt, så vet ikke om jeg kunne fått noe annet tidligere.

3+ når jeg vsr 17 dpo 4+3 :) bare en det inne, men jeg har en enorm hcg stigning i alle mime svangerskap.

Fikk det 4+4. Fikk 2-3 3+6, testet ikke mer før jeg da var 4+4:)

Jeg leser om flere her på BV forumet som har opplevd å ha hcg mellom 3000-5000, men som fortsatt får 2-3 på cb. Jeg prøver derfor å ta cb digital med en klype salt :)

Er sikkert ikke helt nøyaktige, men HCG i serum vil jo være høyere enn HCG i urin, da det bare er deler av HCG som skilles ut der?:) Altså, hcgnicå i blod vil alltid være høyere enn i urin, slik jeg har forstått det. Og graviditetstestene måler jo urin, kanskje derfor det ikke alltid samsvarer med blodprøve og utslag på digital?

Er sikkert ikke helt nøyaktige, men HCG i serum vil jo være høyere enn HCG i urin, da det bare er deler av HCG som skilles ut der?:) Altså, hcgnicå i blod vil alltid være høyere enn i urin, slik jeg har forstått det. Og graviditetstestene måler jo urin, kanskje derfor det ikke alltid samsvarer med blodprøve og utslag på digital?

Ja, det høres veldig fornuftig ut:)

Fikk det i natt, 5+6. Etter ei ukes testepause, testet første digitale i går og fikk 2+3, men det var 1-1,5 timers urin. Hadde nok fått det ei stund tidligere om jeg bare hadde klart å holde meg. Men nope :p

Last edited:
I dag! Da har hcg’en doblet seg som den skal fra siste blodprøve forrige uke! :) Er 5 +1 i dag.

Vedlegg

• FC7C0C6C-39AD-4875-B925-C34FBABB798F.jpeg
    FC7C0C6C-39AD-4875-B925-C34FBABB798F.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 18
Fikk 3+ idag uke 5+2.
Prøvde igår 5+1 og fikk 2-3 og ble litt småbekymret siden den viste 3+ i uke 5+1 sist gang. Men da visste jeg jo akkurat når eggløsningen var og nøyaktig hvor langt jeg var på vei, det gjør jeg jo ikke nå :-) men regner eggløsning fra dagen vi hadde sex siden det må ha skjedd da :-)

Er 5+3 og fikk fortsatt 2-3 i dag. Vet det har skjedd med flere med cb digital men man blir jo fortsatt litt stressa spesielt siden jeg har mer murringer i dag enn jeg har hatt siste uka.Annen babyplantest blir like sterk som teststreken med en gang.

Jeg fikk svar på blodprøven jeg tok i går - den viser 410 i dag :)
Var 4+5 i går. Så utifra den målingen, skal jeg ha 3+ på søndag - da er jeg 5+3 :)
Har du testet i dag? Vi er jo like langt på vei :) fikk 2-3 i dag

:):)
Har du testet i dag? Vi er jo like langt på vei :) fikk 2-3 i dag
Hei :-)
Jeg testet lørdag morgen, i søvne!!
Skulle egentlig teste i dag, da jeg visste at jeg hadde HCG på 1600 i går. Den ble selvfølgelig 2-3. Haha. Skulle kjøpe ny i går, men sov stort sett hele dagen. Tar den i morgen, da er HCG på 3200. Håper jeg :):hilarious: Ta en ny i morgen?

:):)
Hei :)
Jeg testet lørdag morgen, i søvne!!
Skulle egentlig teste i dag, da jeg visste at jeg hadde HCG på 1600 i går. Den ble selvfølgelig 2-3. Haha. Skulle kjøpe ny i går, men sov stort sett hele dagen. Tar den i morgen, da er HCG på 3200. Håper jeg :):hilarious: Ta en ny i morgen?
Gir det et par dager tenker jeg. Ble plutselig slått ut av sterke murringer nederst i magen og ut mot mot lysken og uggenhet i dag. Alt etter boka altså :happy::bookworm:

Back
Topp