Jeg og har lyst på 3 på sikt. Ja tenk det hadde vært så moroHadde også vært deilig å slå to graviditeter i en smekk jeg har lyst på 3. Men ikke mer enn 2 samtidig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og har lyst på 3 på sikt. Ja tenk det hadde vært så moroHadde også vært deilig å slå to graviditeter i en smekk jeg har lyst på 3. Men ikke mer enn 2 samtidig
Jeg tok hcg blodprøve i går og graviditetstest. Fikk 2-3 mens blodprøven viste 3782.... burde jo vist 3 +
Jeg leser om flere her på BV forumet som har opplevd å ha hcg mellom 3000-5000, men som fortsatt får 2-3 på cb. Jeg prøver derfor å ta cb digital med en klype salt
Er sikkert ikke helt nøyaktige, men HCG i serum vil jo være høyere enn HCG i urin, da det bare er deler av HCG som skilles ut der? Altså, hcgnicå i blod vil alltid være høyere enn i urin, slik jeg har forstått det. Og graviditetstestene måler jo urin, kanskje derfor det ikke alltid samsvarer med blodprøve og utslag på digital?
Har du testet i dag? Vi er jo like langt på vei fikk 2-3 i dagJeg fikk svar på blodprøven jeg tok i går - den viser 410 i dag
Var 4+5 i går. Så utifra den målingen, skal jeg ha 3+ på søndag - da er jeg 5+3
HeiHar du testet i dag? Vi er jo like langt på vei fikk 2-3 i dag
Gir det et par dager tenker jeg. Ble plutselig slått ut av sterke murringer nederst i magen og ut mot mot lysken og uggenhet i dag. Alt etter boka altså
Hei
Jeg testet lørdag morgen, i søvne!!
Skulle egentlig teste i dag, da jeg visste at jeg hadde HCG på 1600 i går. Den ble selvfølgelig 2-3. Haha. Skulle kjøpe ny i går, men sov stort sett hele dagen. Tar den i morgen, da er HCG på 3200. Håper jeg Ta en ny i morgen?
Gjør det å hold meg oppdatertGir det et par dager tenker jeg. Ble plutselig slått ut av sterke murringer nederst i magen og ut mot mot lysken og uggenhet i dag. Alt etter boka altså
Tok igjen i dag, er 5+5 men får fortsatt 2-3. Skal be om hcg blodprøve hos legen på torsdag. Selv om jeg vet det ikke er en absolutt indikator så er disse blitt VELDIG sterke hvertfall:Gjør det å hold meg oppdatert