Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå? Da står det feil på den infoen som jeg har :-/2753 er grensen for å få 3+, ikke 2000. Bestilte tester som skulle ga vært her, men de er ikke det. Lurer på om jeg skal på apotek og kjøpe en digital. Fikk 2-3 på mandag, men siste uke onsdag var min hcg 215. Om den har doblet seg annenhver dag, får jeg ikke 3+ før i morgen, eventuelt i kveld.
Twins?Jeg fikk det når jeg var 5+0. Fikk 2-3 når jeg var 4+0. Så jeg sjekket ikke med digital imellom der.
Morsomt at du sier for jeg har et lite håp om det, selv om det ikke "føles" sånn. Men jeg ser flere her som har fått 3+ når de er 4+5 så tror nok det er andre før meg i den køenTwins?
Blir spennende å se da!!Morsomt at du sier for jeg har et lite håp om det, selv om det ikke "føles" sånn. Men jeg ser flere her som har fått 3+ når de er 4+5 så tror nok det er andre før meg i den køen
Jeg har en liten følelse for twins siden jeg fikk 4+5. Åh håper virkelig det da jeg ikke har barn fra førMorsomt at du sier for jeg har et lite håp om det, selv om det ikke "føles" sånn. Men jeg ser flere her som har fått 3+ når de er 4+5 så tror nok det er andre før meg i den køen
Jeg har en liten følelse for twins siden jeg fikk 4+5. Åh håper virkelig det da jeg ikke har barn fra før
Da er vi og kommet ganske likt( eller en dag forskjell) Så spennende. Hmmm jeg tenkte kanskje twins men vet ikke mulig normalt det ogsamme her! Fikk 3+ på 18 dpo eller 4+5
Det er liv å håpeBlir spennende å se da!!
Uansett bra med så høy HCG tidlig
Hadde også vært deilig å slå to graviditeter i en smekk jeg har lyst på 3. Men ikke mer enn 2 samtidigJeg har en liten følelse for twins siden jeg fikk 4+5. Åh håper virkelig det da jeg ikke har barn fra før