Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke helt nøyaktige de der CB digital altsåJeg fikk 1-2 når jeg testet for 3 dager siden. Da skulle jeg være 5+3 ifølge termin kalkulator OG befruktningsdato. Så den forstår jeg ikke helt.. Skal ta en ny i morgen, for å sjekke igjen.
Vis vedlegget 295369
Er ikke helt nøyaktige de der CB digital altså
Er du 100% sikker på befruktningsdato? Har du tempet?
Du kan jo ha hatt eggløsning noen dager senere, også holdt det å ha sex den 24. De sædcellene kan jo leve opptil 5 dager Har skjedd med meg før.Nei, har ikke tempet, men har ført menstruasjoner i fitbit. Vi hadde sex 24.mars, når fitbit påstod jeg skulle ha selve eggløsningen, så det er i hvertfall rundt den 24-25. om ikke vi har hatt sex etter det og jeg har glemt det bort da
Jeg temper og vet for sikkerhet at jeg hadde el den 1 på en mandag. Hadde sex tidlig på lørdag, så det holdt fint og de kan leve lenger enn 2 dager med! og hadde du sex i tiden etter el? Har skjedd meg at el har blitt plutselig forsinket med ei uke selv om min mens som regel er veldig regelmessig!Nei, har ikke tempet, men har ført menstruasjoner i fitbit. Vi hadde sex 24.mars, når fitbit påstod jeg skulle ha selve eggløsningen, så det er i hvertfall rundt den 24-25. om ikke vi har hatt sex etter det og jeg har glemt det bort da
Hcg stigning er også veldig individueltNei, har ikke tempet, men har ført menstruasjoner i fitbit. Vi hadde sex 24.mars, når fitbit påstod jeg skulle ha selve eggløsningen, så det er i hvertfall rundt den 24-25. om ikke vi har hatt sex etter det og jeg har glemt det bort da