Navnet på tråden sier vel sitt
Hilsen #testetøs
Hilsen #testetøs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den slår nok ut snart! De er ikke så veldig nøyaktige på målingene de digitale..Jeg testet på 4+4 etter en liten miniferie, da fikk jeg 2-3. Idag er jeg 5+2/3 (preglife appen sier 5+3 idag, babyverden 5+2) og håpet den skulle slå ut 3+ men det gjorde den ikke...
Jeg testet på 4+4 etter en liten miniferie, da fikk jeg 2-3. Idag er jeg 5+2/3 (preglife appen sier 5+3 idag, babyverden 5+2) og håpet den skulle slå ut 3+ men det gjorde den ikke...
Ja, hadde egentlig akkurat både vært på do og spist, så sikkert ikke beste utgangspunktet uansett. Tenker jeg venter til mandag(ish) og tester på nytt. Er jo så utålmodig. Hadde det vist mer enn 3+ på disse testene så hadde jeg testet meg i hel hver uke for å være sikker heheDen slår nok ut snart! De er ikke så veldig nøyaktige på målingene de digitale..
Har lest litt innpå her og ser ut som det ikke er uvanlig at den ikke slår ut så "tidlig", virker til å være veldig individuelt.Tror ikke min slo ut før 5+4 forrige gang
Har lest litt innpå her og ser ut som det ikke er uvanlig at den ikke slår ut så "tidlig", virker til å være veldig individuelt.
Jeg venter til jeg er hvertfall 6+0 med neste, har jo bare en digital igjen!
Jeg er bare 4+2 enda Tenker å prøve meg på 3+ neste tirsdag, da er det en uke siden jeg fikk 2-3. Men om det ikke går har jeg enda en uåpna 2pakning med digital så er ikke krise #testetøsJa, hadde egentlig akkurat både vært på do og spist, så sikkert ikke beste utgangspunktet uansett. Tenker jeg venter til mandag(ish) og tester på nytt. Er jo så utålmodig. Hadde det vist mer enn 3+ på disse testene så hadde jeg testet meg i hel hver uke for å være sikker hehe
Hvor langt er du kommet?