Når fikk du 2-3 på CB digital?

Høres jo ut som blod da. Det kan jo ikke trenge å bety noe, men det kan også bety noe som ikke er så bra. Det eneste som kan fortelle deg om ting er bra er en ultralyd. Eller en hcg-stigning kan også si noe om hva som skjer. Krysser fingrene for at det er uskyldig!

Når jeg nett hadde fått roet nervene litt....men kan man spontan abortere uten å ha vondt? Og blør man om man har en MA? Kunne ha googlet, men det vet jeg ikke om jeg tørr..

Når jeg nett hadde fått roet nervene litt....men kan man spontan abortere uten å ha vondt? Og blør man om man har en MA? Kunne ha googlet, men det vet jeg ikke om jeg tørr..
Ikke google. Det vil nok bare gjøre deg nervøs. Man har smerter ved spontanabort, men i ulik grad avhengig av hvor langt på vei man er og hvor stort embryoet er. Men en SA kan starte med bare litt blod uten smerter og så ta seg opp. Ved MA kan man blø litt jevnt og trutt uten smerter. MEN man kan også blø både mye, lite og jevnt og trutt uten at noe er galt! Jeg vet om folk som har hatt alle disse ulike variantene. Så ikke gi opp! Men for din egen del tror jeg en hcg-prøve og aksje en ultralyd hadde vært lurt for å få et klart svar [emoji173]️

Man kan ha en spontanabort uten smerter, i alle fall så tidlig. Jeg har hatt en med store smerter og en nesten smertefri. Ved en MA trenger man ikke blø, det er kroppen som ikke forstår at fosteret er dødt, og fortsetter å holde på det og noen ganger også fortsette å produsere HCG. Råder deg til å få en tidlig ultralyd, du er 6+? Da kan man i alle fall se om hjertet slår og du kan få roen[emoji120]Blod kan være så mye, alt fra slimhinner til tvillingabort, noe som også er ganske vanlig. Og da går det ofte bra med den siste selv om man kan blø ganske kraftig. Større blødninger med klumper og smerter er jo symptomer på en pågående sa, men det var bare litt blod nå? Prøv å slapp av, dette er uansett helt utenfor din kontroll, ikke Google, det kan stresse mer og stresshormoner er ikke bra for spira[emoji173]Krysser fingrene for dere og sender deg en god klem[emoji173]

Sånn hvis noen lurte på hvilke HCG nivåer som gir de forskjellige ukene på Clearblue digital! :-)
9bea283d4828a25d5b463dc91c6c71cd.jpg

Jeg fikk ikke 2-3 før i dag, 4+6 ... burde det stått noe annet? :eek:

De digitale uten ukeindikator tror jeg har følsomhet 25.
Okei skjønner :) spennende :) jeg har tatt clearblue vanlig i dag, å det var ett klart kryss, den er vel 25mlu tror jeg? Så da burde det slå inn på digital håper jeg :)

Jeg fikk ikke 2-3 før i dag, 4+6 ... burde det stått noe annet? :eek:
Nei, vet om mange som ikke har fått 3+ for lenge etter! Den virker ikke veldig nøyaktig på når den gir 3+. Har sett noen her som har hatt hcg i blod laaangt over grensen til 3+ men som fortsatt har fått 2-3 på testen. Så jeg ville ikke bekymret meg [emoji4]

Nei, vet om mange som ikke har fått 3+ for lenge etter! Den virker ikke veldig nøyaktig på når den gir 3+. Har sett noen her som har hatt hcg i blod laaangt over grensen til 3+ men som fortsatt har fått 2-3 på testen. Så jeg ville ikke bekymret meg [emoji4]
Takk :happy::happy:

Jeg fikk 2-3 i dag, 4+4. Fikk 1-2 da jeg var 3+6 ❤ så det tar jeg som en fin stigning

Jeg fikk 2-3 idag, 13 dpo! Så denne posten tidligere, og ble selv redd for tvillinger nå[emoji85]
Hehe, huff ikke meningen å skremme deg ;) Jeg har gått gjennom testene mine fra forrige svangerskap, og de var høye da og, og bare 1 i magen. Fikk 2-3 ca 14 dpo da, og jeg hadde 147 000 i hCG når jeg var i uke 8. Høye verdier, men bare 1 i magen. Så får håpe på det samme nå ;)

Back
Topp