Når fikk du 2-3 på CB digital?

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg fikk 2-3 på Cb-digital i dag. Er 13 dpo, og lurte på om det er litt tidlig..? Jeg vet sikkert når eggløsning var pga positiv el-test og veldig kraftige el-smerter. Er litt redd for at jeg slapp 2 egg, for hadde vondt på begge sider [emoji85] er livredd for tvillinger!
e54450bb8ccac515908f0cd1b6c96161.jpg

Når fikk du 2-3? Legg gjerne ved bilde av strektest fra 13 dpo også om du har, så kan jeg sammenligne ;)

Jeg fikk 2-3 forrige uke, og mener selv at jeg var4+0 da. Fikk 3+ i dag, og mener jeg er 5+0 i dag

13-14 dpo( hvis 14 dpo så er da ikm på 16 dpo med 27 dagers syklus):)
IMG_1221.JPG

Hva heter den nettsiden der man kan sjekke hcg-verdier?

Jeg var 4+2 da jeg fikk 2-3. Men husker ei fra ass.befruktning fikk 2-3 da hun var 13 dpo. Det var bare en. Du har vel bare litt høy hCG-verdi.

Jeg var 4+2 da jeg fikk 2-3. Men husker ei fra ass.befruktning fikk 2-3 da hun var 13 dpo. Det var bare en. Du har vel bare litt høy hCG-verdi.
Håper det! Hadde ikke tenkt mer over det om det ikke var sånn at jeg hadde kjent så tydelig eggløsningssmerter fra begge sider. Jeg er litt redd for tvillinggraviditet da jeg kjenner flere som har hatt veldig tidlig fødsel med påfølgende komplikasjoner. Så skulle gjerne holdt meg til en av gangen. Det finner man fort nok ut av. Akkurat nå føler jeg meg ikke trygg på at dette vil vare uansett, så er sikkert dumt å bekymre seg for antall. Jeg skal være lykkelig om dette går veien, uansett antall fostre [emoji4]

Fikk 2-3 når jeg var 5+1. Jeg ble ganske skuffa over det. Tenkte jeg skulle teste igjen i morgen, da skal jeg være 6+1 og se om jeg er gått opp til 3+.

Fikk 2-3 når jeg var 5+1. Jeg ble ganske skuffa over det. Tenkte jeg skulle teste igjen i morgen, da skal jeg være 6+1 og se om jeg er gått opp til 3+.
Satser på at du får 3+. Har hørt om mange som ikke har fått 3+ selv med hCG i blod langt over "grensen" til 3+. Så de er ikke til å stole på helt de testene!

Testet igjen i dag, og fikk eeeendelig 3+...er idag 6+1.

MEN når jeg kom hjem i dag var det noe seigt, RØDT i trusen....(beklager detaljer) Freaka ut!! Kan dette være noe?? Har ikke kjent noe smerter i dag, ant en at det til tider har kjent ut som mild mageknip..egentlig har det kjent litt ut som det har vært bevegelse i magen, som når babyen blir større og man starter å kjenne bevegelser..men det er jo fysisk umulig på dette stadiet....

Forslag til hva det kan være??

Testet igjen i dag, og fikk eeeendelig 3+...er idag 6+1.

MEN når jeg kom hjem i dag var det noe seigt, RØDT i trusen....(beklager detaljer) Freaka ut!! Kan dette være noe?? Har ikke kjent noe smerter i dag, ant en at det til tider har kjent ut som mild mageknip..egentlig har det kjent litt ut som det har vært bevegelse i magen, som når babyen blir større og man starter å kjenne bevegelser..men det er jo fysisk umulig på dette stadiet....

Forslag til hva det kan være??
Høres jo ut som blod da. Det kan jo ikke trenge å bety noe, men det kan også bety noe som ikke er så bra. Det eneste som kan fortelle deg om ting er bra er en ultralyd. Eller en hcg-stigning kan også si noe om hva som skjer. Krysser fingrene for at det er uskyldig!

Back
Topp