Når fikk dere vite kjønn?

Anki<3

Andre møte med forumet
Hvor langt på vei var dere når dere fikk vite kjønn? Og viste det seg også å være riktig på de som fikk svar på det tidlig?

Med nr.1 og 2 fikk jeg vite det på ordinær ul, rundt uke 18, men de sa også samme kjønn på TUL, men at de ikke turte si det med 100% nøyaktighet enda da. Fikk vite nå på ul uke 13+5 at jeg venter gutt. Spent på og se om det stemmer ved neste UL:happy:

12-13 uker med de fire første. Denne gangen skal vi ikke vite. :D

Fikk vite på toul igår når jeg var 13+3. De to andre fikk jeg vite på oul. Var jo ikke tidligul den tiden jeg gikk gravid med dem :-)

Uke 14 ca med de 4 første :-) alle stemte.. bare 12+4 i dag på tul så tviler på de kan se det..

Med nr 1 fikk vi vite det på ordinære ultralyden i uke 18-19, med nr 2 nå fikk vi vite det på den ordinære tidlig ultralyden som var i uke 13+2, overrasket at hun viste og sa kjønnet, trodde ikke de brydde seg om det på den ultralyden :) men glad vi fikk vite ❤️

12+4, det var veldig tydelig på UL

Hvordan klarer dere vente?! o_O
Tror det er fordi vi synes kjønn er ganske uviktig, i mangel på bedre ord. Feks så bruker vi alle farger uansett hva barnet har mellom beina, så da har vi ikke behov for å tilpasse noe spesielt utover navn? :hilarious: Er veldig spent altså, men har null problem med å vente til hen kommer. Har dog for lengst skjønt at det er umulig at det blir noe annet enn jente, samme hvor sterk guttefølelse jeg har hatt :laughing002 også gleder jeg meg veldig til å få vite det på føden. Har drømt om det i flere svangerskap nå :Heartred

1. Uke 29
2. Ved fødsel
3. Uke 13
4. Fekk eit usikkert svar i uke 12, får nok definitivt svar nå i uke 14 :happy:

Fikk "vite" på fredag, var 13+1. Jordmor sa hun var 75% sikker på at det bor en liten jente i magen :Heartpink

Spennende å se om det er riktig på neste ultralyd:love7

Fikk ikke vite på TOUL men sendte til en vennine som er radiograf og hun sa 90% jente :D :Heartred Har privat UL 04.09
Med de to eldste fikk vi vite i uke 28.
Jeg klarer ikke å vente på noe nesten :laughing025

Back
Topp