frk_undrer
Betatt av forumet
Når fikk dere synlig mage og hvilke symptomer har dere nå? Noen triks,råd og erfaringer tas imot med glede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh dette er så spennendemagen min står på spreng må jo Vær luft,greier nå ikke å trekke den helt inn. Fikk du stor mage forje gang?
Er nok bare luft, livmoren er ikke så stor enda og den ligger nok fortsatt veldig lavtHar en følelse på at jeg får en diger mage når den tid kommer, søsteren min ble ganske så digerbrukte dere en krem eller olje som kan hjelpe mot strekk merker?
Slik var det her iallefall. Uke 16 med første og uke 11 med andre. Nå med nr3 er jeg sikkert bare veldig oppblåst.Med førstemann var det mellom uke18 og 19, men har hørt at andregangs ofte får mage raskerelurer på om det blir sånn med meg
![]()
Jordnøttolje morgen ig kveldHar en følelse på at jeg får en diger mage når den tid kommer, søsteren min ble ganske så digerbrukte dere en krem eller olje som kan hjelpe mot strekk merker?
Det er ingen kremer eller oljer som forhindrer strekkmerker, de er dels genetisk og dels hormonelt betinget. Å bruke en god krem eller olje kan derimot lindre kløe og sårhet i huden, men det er det eneste.Har en følelse på at jeg får en diger mage når den tid kommer, søsteren min ble ganske så digerbrukte dere en krem eller olje som kan hjelpe mot strekk merker?