når fikk dere positiv test ? :D

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
I går var det faktisk en hel måned siden jeg sto med den første positive testen da var jeg 8dpo ;)
09.juni <3 og nå begynner jo tiden og ukene og gå framover.. Når fikk du din første positive test ? :D

7 dpo var det "noe" der som fikk meg veldig nysgjerrig. "Noe" ble til strek, og den digitale 1-2 uker kom på 11 dpo. Åh, den spenningen i kroppen. Hihi ♡ Koselig!

22.02.2015 ♡

30. Juni faktisk! Tanken på at jeg skulle klare å bli gravid den mnd var så usannsynlig at jeg ikke tenkte det en gang! :p (rakk bare å ha sex en gang og trodde det var en uke etter el)

27.mai fikk jeg første supersvake positive strek :) I følge gynekologen på UL var det 7 dager etter unnfangelse. Er det overhode mulig, eller tror dere nurket ble unnfanget før? Har litt lange/uregelmessige sykluser, og siste mens startet 29.april.

21 mai fikk jeg positiv test.

Sent from my iPhone using BV Forum

28/6 klarte jeg å overtale meg selv til å ta en test, og den viste positiv;)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

3.juni fikk jeg positiv.

8-10 dpo:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

2/6 <3

9.juni! Det var første dagen jeg testet og den var knallpositiv. Det var 13 dpo og termin er 20.februar :)

1 juni tok jeg tilfeldigvis en test. Har lange og ustabile sykluser. Det lyste to streker mot meg med en gang :-)

Back
Topp