Når fikk dere positiv digital?

Alltid tre streker ja :)
så går ikke an å demontere digital dessverre. Det eneste jeg ikke har gjort enda! :p :eek:

Haha, jeg har blitt gal! Jeg visste allerede da jeg tok den digitale i går at den kom til å være negativ, hadde det på følelsen! Men jeg klarte virkelig ikke å la være:sorry:
Får prøve å slappe av på ferie. Vanskelig å komme seg unna for å dra innom apoteket dit vi skal. Så da får jeg ikke testet i smug heldigvis! Hadde mannen min visst om dette hadde han blitt skikkelig oppgitt :hilarious:
 
SKjønner deg godt :)
Etter å ha prøvd i over ett år å bli gravid og mistet både etter og i svangerskapet har jeg også et behov for å teste mye :)
Jeg vet at det ikke gjør noen forskjell! Men hvis det går galt vil jeg vite så fort som mulig :)
jeg var absolutt ikke slik som førstegangsgravid uten å ha prøvd for å få det til :p Savner veldig å være så naiv og rolig angående det hele :Heartpink

Jeg ble sånn etter første gang jeg mistet, men må prøve å roe ned. Det er jo faktisk ingenting jeg får gjort fra eller til. Enten går det, eller så går det ikke. MEN det hjalp veldig å få den positive testen i dag! xsmile9
 
Fikk Gravid 1-2 når jeg var ca 4+0, hadde ikke tester før det. 4+4 fikk jeg Gravid 2-3. Har ikke testet etter det, er 5+2 idag. Har egentlig lyst å teste hver dag :p
 
Helt ræva lys å ta bilde i, sola sto rett på, å kvaliteten her blir jo så ræva, men prøver å legge ut! Krysser fingrene for at den bare blir sterkere nå! :smiley-angelic001

Ser jo streken tydelig da, så du er nok gravid, bare litt før tidlig for digital å slå ut :)
 
Ser jo streken tydelig da, så du er nok gravid, bare litt før tidlig for digital å slå ut :)

Satser på det! Kvalmen kom snikende i dag, men kan ha en sammenheng med at at jeg spiste kvikklunsj til frokost..:hilarious:
 
Fikk 3+ når jeg var 4+4 på utvannet urin på ettermiddagen. Kvalmen kom veldig tidlig denne gangen i forhold til første.
 
Det hersker ingen tvil, jeg er gravid! Tok en a1 test nå, den var sterkere enn cb early på tross av utdanna urin! Nå kan jeg slappe av å vente på å komme meg over ikm og nå neste milepæl som er 6 uker:joyful::gen014
 
Det hersker ingen tvil, jeg er gravid! Tok en a1 test nå, den var sterkere enn cb early på tross av utdanna urin! Nå kan jeg slappe av å vente på å komme meg over ikm og nå neste milepæl som er 6 uker:joyful::gen014
Få se testen !!! :hilarious:
JIPPIII!!! :D :D
 

Vedlegg

  • 2A4F3C27-6016-43BA-96B0-A6946E83DA16.jpeg
    2A4F3C27-6016-43BA-96B0-A6946E83DA16.jpeg
    63 KB · Visninger: 126
Helt ræva lys å ta bilde i, sola sto rett på, å kvaliteten her blir jo så ræva, men prøver å legge ut! Krysser fingrene for at den bare blir sterkere nå! :smiley-angelic001
Den var jo sterk og fin. Her er min 14dpo20190415_055444.jpg
 
Det hersker ingen tvil, jeg er gravid! Tok en a1 test nå, den var sterkere enn cb early på tross av utdanna urin! Nå kan jeg slappe av å vente på å komme meg over ikm og nå neste milepæl som er 6 uker:joyful::gen014
Utdanna urin altså? :happy090 :laughing025
 
Back
Topp