Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg skal kjøpe i dag, men er redd for å ta denhar ikm rundt disse tider, og krysser på cb i tillegg til stimmeltest var relativt svake i går, men fult synlig kontra de andre dagene. Livredd for å få negativ digital
![]()
jeg skal kjøpe i dag, men er redd for å ta denhar ikm rundt disse tider, og krysser på cb i tillegg til stimmeltest var relativt svake i går, men fult synlig kontra de andre dagene. Livredd for å få negativ digital
![]()
Jeg vegret meg for å ta CB digitaltest også, selv om jeg hadde tatt flere andre tester som alle ga det samme resultatetTok digital test i går, 13 dpo og fikk gravid 1-2. Kunne helt sikkert tatt den tidligere også, første gangen jeg fikk positiv test var 11 dpo
Den testen med svakest strek var tidlig-testen til CB faktisk
![]()
Mine har vært svake hele uka, fikk negativ cb early på fredag, så jeg var sikker på at de RFSU testene bare var skygge, tok en a1 test som også var ultrasvak å tenkte at jeg umulig kunne få skygge på så mange tester, så i går var den positiv. Tror jeg må vente til i morgen med å ta den eventuelt, tørr ikke i dagvi reiser på ferie på onsdag, så jeg tenkte å ta en til når vi kommer hjem på søndag bare for å sjekke stigning.
Når forventer du tr? Vet du når du hadde EL? Jeg skjønner godt at du vil vente litt, man sparer gjerne på den digitaltesten!Men det høres jo absolutt ut som om det er noe på gang!
Jeg krysser fingrene for at du snart får positiv på digitaltest!!
![]()
Takk, <3 Veldig usikker grunnet varierende syklus, men senest fredagvet ikke når jeg hadde el da jeg ikke testet denne gangen. Blir så stressa av det, så jeg droppa det. Forrige gang brukte jeg opp alle el testene (21 stykker) fordi jeg måtte sjekke hele tia. Jeg blir helt manisk når jeg har tester liggende
![]()