Når fikk dere positiv digital?

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
jeg skal kjøpe i dag, men er redd for å ta den:hilarious: har ikm rundt disse tider, og krysser på cb i tillegg til stimmeltest var relativt svake i går, men fult synlig kontra de andre dagene. Livredd for å få negativ digital:sorry:

Jeg har IKM i morgen, og tok først en tidlig deteksjon av clearblue som var tydelig, deretter digital som viste 1-2 uker. Ifølge appen er jeg 3+6 uker:)

jeg skal kjøpe i dag, men er redd for å ta den:hilarious: har ikm rundt disse tider, og krysser på cb i tillegg til stimmeltest var relativt svake i går, men fult synlig kontra de andre dagene. Livredd for å få negativ digital:sorry:

Fikk negativ digital dagen før ikm og ble superskuffet. Fikk positiv dagen etter 12 dpo på dagen for ikm.

Jeg vegret meg for å ta CB digitaltest også, selv om jeg hadde tatt flere andre tester som alle ga det samme resultatet :hilarious: Tok digital test i går, 13 dpo og fikk gravid 1-2. Kunne helt sikkert tatt den tidligere også, første gangen jeg fikk positiv test var 11 dpo :happy: Den testen med svakest strek var tidlig-testen til CB faktisk :hilarious:

Jeg har nesten ikke testet selv, og heller ikke digital Tok på legevakta og hos fastlegen I tillegg fikk jeg ul i uke 5, så det er ingen tvil

13 dpo fikk jeg 1-2, første digitale jeg tok så vet ikke om den hadde slått ut før. Fikk første tidlig test positivt 9 dpo.

Jeg vegret meg for å ta CB digitaltest også, selv om jeg hadde tatt flere andre tester som alle ga det samme resultatet :hilarious: Tok digital test i går, 13 dpo og fikk gravid 1-2. Kunne helt sikkert tatt den tidligere også, første gangen jeg fikk positiv test var 11 dpo :happy: Den testen med svakest strek var tidlig-testen til CB faktisk :hilarious:

Mine har vært svake hele uka, fikk negativ cb early på fredag, så jeg var sikker på at de RFSU testene bare var skygge, tok en a1 test som også var ultrasvak å tenkte at jeg umulig kunne få skygge på så mange tester, så i går var den positiv. Tror jeg må vente til i morgen med å ta den eventuelt, tørr ikke i dag:hilarious: vi reiser på ferie på onsdag, så jeg tenkte å ta en til når vi kommer hjem på søndag bare for å sjekke stigning.

Mine har vært svake hele uka, fikk negativ cb early på fredag, så jeg var sikker på at de RFSU testene bare var skygge, tok en a1 test som også var ultrasvak å tenkte at jeg umulig kunne få skygge på så mange tester, så i går var den positiv. Tror jeg må vente til i morgen med å ta den eventuelt, tørr ikke i dag:hilarious: vi reiser på ferie på onsdag, så jeg tenkte å ta en til når vi kommer hjem på søndag bare for å sjekke stigning.

Når forventer du tr? Vet du når du hadde EL? Jeg skjønner godt at du vil vente litt, man sparer gjerne på den digitaltesten! :hilarious: Men det høres jo absolutt ut som om det er noe på gang! :happy:
Jeg krysser fingrene for at du snart får positiv på digitaltest!!
:love7

Når forventer du tr? Vet du når du hadde EL? Jeg skjønner godt at du vil vente litt, man sparer gjerne på den digitaltesten! :hilarious: Men det høres jo absolutt ut som om det er noe på gang! :happy:
Jeg krysser fingrene for at du snart får positiv på digitaltest!!
:love7

Takk, <3 Veldig usikker grunnet varierende syklus, men senest fredag :) vet ikke når jeg hadde el da jeg ikke testet denne gangen. Blir så stressa av det, så jeg droppa det. Forrige gang brukte jeg opp alle el testene (21 stykker) fordi jeg måtte sjekke hele tia. Jeg blir helt manisk når jeg har tester liggende:hilarious:

Takk, <3 Veldig usikker grunnet varierende syklus, men senest fredag :) vet ikke når jeg hadde el da jeg ikke testet denne gangen. Blir så stressa av det, så jeg droppa det. Forrige gang brukte jeg opp alle el testene (21 stykker) fordi jeg måtte sjekke hele tia. Jeg blir helt manisk når jeg har tester liggende:hilarious:

Jeg også har veldig varierende syklus, så jeg ble veldig overrasket når jeg testet og hadde EL mye tidligere enn jeg trodde! Da måtte jeg bare rope mannen inn :hilarious:

Jeg skal og kjøpe digital idag! Vet ikke ikm da jeg ikke har fått igjen mens etter forrige fødsel, men tror jeg er 12 dpo idag (11-13 dpo :p). Fikk positiv digital 11 dpo sist. Skumle greier egentlig. :hilarious:

Tok første digitale 21 mars. Da hadde jeg hatt streker på eBay tester i 3 dager. Vanskelig å si hvor mange uker jeg var da jeg ikke ante når jeg hadde el, men siste mens er 22 februar, så ca 3+6.

Vedlegg

• Picture1553760603581.jpg
    Picture1553760603581.jpg
    33,8 KB · Visninger: 170
Last edited:
Fikk positiv digital 10dpo denne gangen :)

Fikk positiv digital 15 dpo på 1 ikm :) stod da 2+3, så kunne kanskje testet tidligere.

Fikk positiv digital 10 DPO :) Det var midt på dagen, hadde egentlig bestemt meg for å vente med testingen til dagen etter. Klarte ikke holde meg pga. jeg var så sikker på at noe var på gang, så fikk ånden over meg og løp på apoteket :hilarious: Og jammen stod det ikke 1-2 på den :hello2

13 dpo fikk jeg 1-2 uker, men hadde jeg testet før hadde den nok slått ut fordi jeg fikk positiv på clearblue advanced fertilitetsmonitor 10 dpo. Første positive var 8 dpo.

Vedlegg

• IMG_20190319_062643.jpg
    IMG_20190319_062643.jpg
    22,1 KB · Visninger: 85
  • IMG_20190329_215206.jpg
    IMG_20190329_215206.jpg
    15,6 KB · Visninger: 80
Min ble positiv idag! Mulig allerede i går også, men hadde ikke test tilgjengelig. :)

Jeg fikk negativ digital nå på ettermiddagsurin, så kanskje jeg ikke er gravid likevel selv om kroppen sier noe annet :( alle andre tester har vært positive, svake dog, men positive. Så jeg skjønner ingenting! Angrer på at jeg testa i det hele tatt nå! :(

Back
Topp