Når fikk dere mage?

Dette er mitt fjerde barn... Magen ble oppblåst allerede den dagen jeg tok positiv test, FØR jeg hadde tatt testen... Haha! Er nå 8+2 og er definitivt ikke mindre oppblåst.

Sist blåste vel magen seg opp rundt uke 5-6, og det ga seg ikke, ble bare erstattet av gravidmage litt etter litt

Vanskelig å skjule magen her nå, men er vel litt oppblåst også. Er i uke 12 og går med nr 3 i magen. :)

Sykt oppblåst fra uke 5. Så veldig gravid ut allerede da.. Nå er jeg 11+3 og ser ut som 25 uker på vei.. Minst! :p

Sist gang kom magen i uke 20. I uke 8 nå og føler meg egentlig bare oppblåst og litt "tykk" :hilarious::p

Er 9+5 nå, førstegangsfødene. men har ikke merket noe til babymagen ennå.
Merket tidlig at jeg ble oppblåst og større over bekkenet. Så får ikke igjen buksene mine, Kjøpte like greit gravidbukse nå, måtte uansett ha det om 2 mnd.

Er Førde gangs gravid og er i uke 11+1 :) har fått veldig stor mage og føler jeg må skjule den for at folk ikke skal se... Fortalte min mor i uke 8, å hun kommenterte at magen hadde blitt større allerede uke 10 :S

Jeg er 7+6 i dag. Har både store mage og hengemage fra før men føler den har blitt mye hardere og fast helt nederst.. er andre gangs gravid :)

Jeg er så stuttjukk at jeg kunne sikkert holdt det skjult i mange uker til :P

Back
Topp