Når fikk dere mage?

Vårbarnet

Blir kjent med forumet
Lurer på når det er vanlig å begynne å få synlig mage andre gang man er gravid... Kommer magen tidligere?

I det andre svangerskapet hadde jeg knapt mage rundt uke 20 :) I dette svangerskapet så fikk jeg mage rundt 6-7 uker Men magen var mye oppblåst også. Nå i uke 10 er det kommet en kul;) Jeg tror det er veldig inviduelt. Men gynekologen min sa at magen kommer ofte fortere for hver gang man er gravid fordi kroppen husker bedre og bedre hvordan det er å være gravid fra gang til gang :)

Syns selv jeg har stor mage nå men tre tette svangerskap. Kjenner livmoren også. Er i uke 8.

første sv.skap fikk jeg ikke mage før rundt uke 21. Denne gangen kommer den nok mye før:p

Sist svangerskap kom vell ikkje før var omtrent halvveis, her kom magen allerede før 2 uker siden.. er 8+6 på vei :) venter tvillinger denne gongen, så kanskje det også sei litt ?

Mage rundt uke 20 sist. 10+5 nå og ingen antydning til mage enda. Gleder meg til den vises så man kan være litt pjusk på butikken med grunn :p

Min femte graviditet og fikk nå mage rundt uke 6, og det var vel omtrent da jeg ikke fikk på meg de vanlige buksene mine lenger. Nå er jeg 8+4 og klarer ikke å skjule magen, selv med store tunikaer. Den er så kule rund at det er tydelig at jeg ikke bare har spist for mye. Ville gjerne holdt det skjult litt til.

Jeg fikk antydning til mage rundt 14 uker sist :-)
Jeg er bare 9 uker men ikke veldig mye fett på magen. Så har begynt å se antydning til noe. Men er også mye oppblåst

Fikk mage rundt uke 18 sist. Er 7 uker nå og kun luftmage enda ;)

Nå kommer den ALT for tidlig! Jeg er 8+3 og har godt synlig mage, jeg er tredjegangs gravid men allikevel!:p Flere som har lurt på om jeg er gravid. Og det er så slitsomt å måtte skjule magen hele tiden, i alle fall siden det ikke går. Om jeg har løse gensre så kommer den jo inntil magen når jeg går, hvis det trekker litt ute:wideyed:
Så jeg har så lyst å bare si det til folk, men så vil jeg jo vente også... Frustrerende!:meh:

Nå kommer den ALT for tidlig! Jeg er 8+3 og har godt synlig mage, jeg er tredjegangs gravid men allikevel!:p Flere som har lurt på om jeg er gravid. Og det er så slitsomt å måtte skjule magen hele tiden, i alle fall siden det ikke går. Om jeg har løse gensre så kommer den jo inntil magen når jeg går, hvis det trekker litt ute:wideyed:
Så jeg har så lyst å bare si det til folk, men så vil jeg jo vente også... Frustrerende!:meh:

Føler med deg! Her klarte ikkje å vente, her veit allerede nærmest familie og venner :) så har jeg en mor som liker å plapre i vei :p

Med første ble jeg svært fort oppblåst, men selve baby magen var ikke synlig før uke16. Med nr 2 vistes baby magen allerede ved uke 11. Nå med nr 3 så vises magen allerede 7uker på vei. Kan se ut til at jeg er 20uker på kveldstid :p

Første graviditet kom magen sakte med sikkert til syne 3-4 mnd. Men kunne lett skjule den. Denne gangen var det synlig uke 6(!!) Når jeg var kommet til uke 8 orket jeg ikke skjule det lengre.. Så mye fortere mage denne gangen kan du si :-P

Sniker fra februar/mars her. Jeg er førstegangs og fikk en liten kul i uke 12. Slik sto det noen uker, til magen skøyt fart nesten over natta i de første dagene i uke 15. Magen er nå godt synlig :)

Her har jeg så stor mage fra før :( er overvektig.. så den babymagen vil nok ikke synes med det første.. er andre svangerskapet :)

Var veldig lei meg for det de første ukene. Men nå har jeg valgt å heller fokusere på å få en baby i armene om 9 mnd også komme meg skikkelig ned i vekt etter det :)

Husker ikke akkurat når magen kom, men på OUL hadde jeg hvertfall litt mage.

Tror magen kommer mye tidligere denne gangen...

Her har jeg så stor mage fra før :( er overvektig.. så den babymagen vil nok ikke synes med det første.. er andre svangerskapet :)

Var veldig lei meg for det de første ukene. Men nå har jeg valgt å heller fokusere på å få en baby i armene om 9 mnd også komme meg skikkelig ned i vekt etter det :)

Føler med deg :)
Er også overvektig, men fokuserer litt på matinntaket og bebisene i magen :) så kan heller gå ned så fort er ute :p

Hadde mage før jeg ble gravid

Synes ikke den er blitt noe nevneverdig større i grunn. Kanskje om noen uker...

Back
Topp