Når fikk dere 3+ på digital test?

Bokelsker

Elsker forumet
Januarlykke 2020
Jeg vil så gjerne ha 3+ på digital test før jeg deler de gode nyhetene med familien min, og tenkte å teste om morgenen 17. mai, før 17. mai-frokosten. Da vil jeg være 5 + 1. Jeg fikk 2–3 da jeg testet 4 + 2. Tror dere jeg vil få 3 3+ da, eller kan det bli en bortkastet test?

Jeg vil så gjerne ha 3+ på digital test før jeg deler de gode nyhetene med familien min, og tenkte å teste om morgenen 17. mai, før 17. mai-frokosten. Da vil jeg være 5 + 1. Jeg fikk 2–3 da jeg testet 4 + 2. Tror dere jeg vil få 3 3+ da, eller kan det bli en bortkastet test?
Det varierer fra person til person, for man produserer jo ikke likt med Hcg. Jeg fikk i hvert fall 3+ på 5+1, men jeg vet jeg produserer mye hcg og ganske tidlig også.

Fikk 3+ da jeg var 5+1. :)

Jeg fikk 3+ idag 5+0 :)

Fikk 3+ når jeg var 4+5. Så lurer på om jeg er lengre på vei en jeg trodde. Tok ut spiral i mars og har ikke hatt skikkelig mensen siden. Så på tirsdag blir det TUL.

Må teste når jeg kommer hjem over helgen... Er 4+2 i dag. Forrige test fikk jeg 1-2 (på tirsdag)

Jeg fikk 3+ på digital test i dag, 5 + 4. Ni dager siden jeg testet sist, så mulig jeg ville fått det før, men ville ikke "bruke opp" den siste digitale testen. :P

Med førstemann fant jeg ut at jeg var gravid da jeg var 5 + 5. Rart å tenke på nå!

5+2, men kunne nok fått det før det :)

Back
Topp