Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa stemmer! Er jo sikkert helt vanlig, men forventet å få 3+ så fikk litt noiaEg fekk likt å ligge likt med deg. Måtte ta bare fordi eg såg du hadde tatt. For du delte det på snappen?
Fekk 2-3 i dag og er 5+3
Eg er 5+4 i dag og fekk også 2-3. Er heilt oppløyst i fortvilelse her, har hatt samme resultat i ei veke no Forbanna digitalhelvete, eg veit eg burde halde meg unna, men det er UMULIG, for eg lengtar sånn etter ein trygg bekreftelse! Testa også 5+1 og 5+2, og tenkte at i dag, ei veke etter aller første digitale, så burde eg vel få 3+. Men nei. Så no er eg HEILT overtydd om at det går gale IGJEN. I natt og i går kveld har eg hatt litt sånn illevarslande murring i ryggen, og no set eg jo det i samanheng med dette og tenkjer at det er teikn på at ein SA er på gang. Men har ikkje komt ein dråpe blod....enno.
Eg veit at mange ikkje får 3+ før godt over 6 veker. Men klarer berre å la den tanken roe meg i eit halvt sekund. Har nettopp ringt og fått time til TUL torsdag i neste veke.
Jeg fikk 3+ da jeg var 5+0. Tok blodprøve samme dag, og hcg var på 7438.
Har lest om noen her inne på forumet som hadde hgc på over 10000 men som likevel fikk 2-3, så man bør ikke stole blindt på disse testene.
Eg forventa ikkje det i dag for er ca 3 veke siden befruktning. Hadde tenkt å ta litt seinare i ukå. Har alle symptomer så eg har tru på at det går bra. Det går nok bra ska du se. Ska på tul 11 september, måtte dei neste ukene gå fortJaa stemmer! Er jo sikkert helt vanlig, men forventet å få 3+ så fikk litt noia
Lykke til, håper prøvene dine viser god stigningBra! Er å tar blodprøver når for å måle HCG!
Uff nei det er helt sant! Håper det går veien for deg!Fikk 3+ når jeg var 5+2 men det trenger jo absolutt ikke være en indikator på om noe er rett eller galt! Begynte å blø når jeg var 5+5, og venter nå på å få en time til oppfølging. Så ukesindikator er jo ingen ting å stole på ifht om noe er greit eller ikke
Tok igjen i går, var 5+5 da, så forventet virkelig å få 3+.. Men den viste fortsatt 2-3.. Verden raste litt sammen der og da.. Men tok også en billigstrimmel, den siste jeg hadde.. Å har aldri sett sterkere strek på de enn jeg gjorde i går.. Men klør i fingra etter å kjøpe en cb til, å teste om noen dager.. Enda jeg egentlig bestemte meg for å droppe flere tester i går, da det fort skaper forhåpentligvis unødvendig bekymring når de viser for lite... Har googla myyyye, og funnet ut at mange andre også har fått misvisende svar, å gjerne ikke 3+ før borti uke 7 - og født friske unger.. Trøster meg med det.. Og håper jeg klarer å motstå kjøpetrangen...
Uff! Håper ikke jeg skapte mer fortvilede hos deg med dette innlegget da! Denne usikkerheten er ganske tøff! Fikk du tul på grunnlag av at du har mistet før? Har skjønt det er veldig vanskelig å få gjennom offentlige så vi har booket privat om noen uker.
Tok igjen i går, var 5+5 da, så forventet virkelig å få 3+.. Men den viste fortsatt 2-3.. Verden raste litt sammen der og da.. Men tok også en billigstrimmel, den siste jeg hadde.. Å har aldri sett sterkere strek på de enn jeg gjorde i går.. Men klør i fingra etter å kjøpe en cb til, å teste om noen dager.. Enda jeg egentlig bestemte meg for å droppe flere tester i går, da det fort skaper forhåpentligvis unødvendig bekymring når de viser for lite... Har googla myyyye, og funnet ut at mange andre også har fått misvisende svar, å gjerne ikke 3+ før borti uke 7 - og født friske unger.. Trøster meg med det.. Og håper jeg klarer å motstå kjøpetrangen...
Masse masse lykke til!!Neidå, eg skulle lage tråd om det sjølv, men så såg eg denne og dumpa all min frustrasjon her istaden Eg får TUL pga fleire tidlegare MA/SA og pga høg alder, er 45 år.