Når fikk dere 2-3 på digital test?

Mavik

Flørter med forumet
Hei dere :) Jeg er 4+2 og Clearblue digital viser 1-2 uker. Sist graviditet fikk jeg 2-3 med en gang. Vil såå gjerne se at testen går oppover etter SA og kjemisk. Når fikk dere 2-3 på digital test?
 
Følger for jeg har mistet i ma og kjemisk . Det er veldig forskjellig , det er jo en tråd om dette på Vi som prøver . Jeg legger hcg testene inn på premom på "andre" og leser styrken av der . Så venter med å ta en digital enda .
 

Vedlegg

  • IMG_7072.jpeg
    IMG_7072.jpeg
    598,8 KB · Visninger: 54
Jeg fikk 2-3 da jeg var 3+5 (ifølge menstermin), men regner med å bli satt litt frem da jeg vanligvis har litt tidligere eggløsning enn gjennomsnittet.
 
Jeg fikk 2-3 da jeg testet 4+1 :)
 
Jeg fikk 2-3 da jeg var 3+4. Men jeg tror hcg- stigning kan variere veldig. Ble fortalt av fødselslege en gang at det kunne stige lite og fortsatt være som det skulle.
 
Hei dere :) Jeg er 4+2 og Clearblue digital viser 1-2 uker. Sist graviditet fikk jeg 2-3 med en gang. Vil såå gjerne se at testen går oppover etter SA og kjemisk. Når fikk dere 2-3 på digital test?
Jeg er 4+2 nå, fikk også 1-2 i dag. Krysser for oss begge!
 
Stiger her også , på fredag var jeg 11DPO og 44 i hcg . Tatt ny idag , svar i morgen .
 

Vedlegg

  • IMG_7089.jpeg
    IMG_7089.jpeg
    762,4 KB · Visninger: 18
Fikk 2-3, 15 dpo (4+1) usikker om jeg kunne få det dagen før, men sikker på at det ikke ville slått an 2-3 13 dpo basert på strimmeltest.

Første 1-2 digital var 10 dpo. Har ikke noe å si når man fikk 2-3 digital men heller om det stiger som det skal når man først produserer hcg. Samt er digitaltestene ikke helt korrekt heller. Noen som hadde 3000+ i hcg som slo ut 2-3 på digital :smiley-ashamed004
 
Back
Topp