Når festet hodet seg?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Av nysgjerrighet, når festet hodet seg hos dere, om det er festet? Og er dere førstegangs, flergangs ??
Her er jeg førstegangs og det ble konstantert 100% festet i uke 36+0 :)

De sa flere uker at "nå er det nesten festet" men først da de skrev HF og ikke HB i svangerskapspapirene :D

Førstegangs: 37+0 i dag og fortsatt ikke helt festet. Men ligger godt nede da så de tror ikke h*n snur seg mer:)

Med første kan jeg ikke huske at det festet seg, hu snudde seg først i uke 37 men ble liggende med hodet ned.

Venter nr 2 nå og har hodet i bekken men ikke festet.

Venter nå nr 2 og er 36+3 uker og hode er nesten festet :-)
Men er jo ikke garantert at hode fester seg for flergangsgravide :-)

Venter nr 2 og hodet festet ved kontroll 37+3. Var ikke festet i uke 35, men bevegelig..

Venter nå nr 2 og er 36+3 uker og hode er nesten festet :-)
Men er jo ikke garantert at hode fester seg for flergangsgravide :-)

Er vel strengt tatt ikke noen garanti selv om man er førstegangs? Hverken lege eller jordmor her har ihvertfall reagert på eller nevnt noe om at alle fester seg:)

Førstegangs 38+5, ikke festet enda (hvis det ikke har skjedd noe siden i går morges da :P)

Er ikke alltid det festes nei, selv første gang. Jeg fikk beskjed om at det var festet for en måned siden, men nå (uke 38) var det ikke helt festet lenger. Så det varierer nok litt... Men hodet ned har babyen hatt lenge!

Førstegangs 38+3 og en aktiv baby som fremdeles veksler mellom hodeleie og skråleie daglig..så ikke festet:p

Fikk bare beskjed av lege og jordmor her at det ikke var garantert med flergangsgravide :-) mer enn det vet jeg ikke :-)

Er vel mer vanlig hos førstegangs ettersom jeg har forstått.
Men ut kommer de vel på et vis uansett:D hihi

Er vel mer vanlig hos førstegangs ettersom jeg har forstått.
Men ut kommer de vel på et vis uansett:D hihi
På en eller annen måte så kommer de nok ut ja :-P hehe
Og godt skal det bli når det endelig skjer :-D begynner å bli veldig utålmodig nå å vil bare ha babyen i armene mine <3

Er 36 uker og var på kontroll i går ... Hode nesten festet :) men har hatt hode ned siden uke 24 ... Så er liten sjangs for at han snur seg :)

Back
Topp