Når fant du det ut?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Sikkert en feeling på at det kom til å klaffe - det hadde jeg og :)

Det er jo bra man er optimist, men må si det virker rart å føle at man er gravid lenge før det i det hele tatt har vært eggløsning :-)

Det er jo bra man er optimist, men må si det virker rart å føle at man er gravid lenge før det i det hele tatt har vært eggløsning :-)
Jeg følte ikke at jeg var gravid før EL, men hadde en følelse av at denne gangen skulle det klaffe.. var ikke særlig optimist de tidligere prøveperiodene.... :/ :^

I uke 3-4. Fikk positiv test ca 11-12 dpo :)

4+3 hadde sa mnd før og tenkte at mensen sikkert var litt treg pga det. Men tok en test allikevel og den var helt klart positiv :-)

Fant det ut når jeg var rundt 6 uker, å det var litt av et sjokk siden dette absolutt ikke var planlagt etter litt fram og tilbake bestemte vi oss egentlig for abort.. Hadde time på sykehuset idag for å ta den første pillen. Men fikk helt angst når jeg satt der og klarte ikke å få meg til å kvitte meg med denne lille rekå.. Så nå skal eg bli mamme☺️

4+0 :-)

I syden... Hadde SA i juni og trodde ikke vi hadde sex rundt eggeløsningsdagene (men dengang ei...)
Syns det var så merkelig at jeg var øm i brystene hver kveld når jeg tok av bhen, og hadde avsmak av bare tanken på sex... (Får totalt avsmak, hver graviditet) dagen etter kjøpte jeg test og den var positiv (litt sjokka..).. Mannen lo å sa "jaja, nå blir det ikke mer Coronita på deg!" :p

3+3 :D Sex kun dagen før eggløsning funker fint ;)

:happy:4+3

Uke 4 :)

4+1 15 dpo, men hadde visst det i nokre dagar. Eg fekk skikkeleg menssmerter på ikm, og var sikker på at tanta kom.:)

4+4
Håpet at mensen ikke skulle komme, men hadde liten blødning fredagen... Tok test mandagsmorgenen hos svigers (billig strimmeltest) før alle stod opp, den var ganske positiv! Turte ikke helt å stole på den så venta til vi kom hjem og tok en digital - den lyste gravid 2-3 og da klarte jeg ikke holde meg lenger og fortalte det til mannen. Hurra!

Back
Topp