Når fant dere ut?

4+2
Blødde dagen jeg skulle få mens, så trodde jeg fikk det. Men så stoppet det så fort at jeg skulle bare ta en test for å sjekke, selv om jeg egentlig ikke trodde det :P

Svak positiv 9 dpo. Visste når EL var, så måtte "måtte bare" prøve med stripsene jeg hadde liggende.

Jeg "skjønte" det ikke lenge etter eggløsning faktisk...bare føøøølte det hadde klaffa. .. følte meg gravid å greier...kroppen er finurlig...fikk ikke positiv test før 11 dpo tror jeg d var...

Jeg fant det ikke ut før jeg var 5 - 6 uker på vei. Hadde mistet trua på at vi kunne få til en hjemmelaget en, og trodde bare mensen var forsinka eller at jeg hadde mistet mensen igjen. Men når jeg tenker tilbake prøvde nok kroppen min å fortelle meg det før, men jeg hørte tydeligvis ikke etter med en gang ;)

Fant det ut 3+4, eller en liten uke etter innsett av fryseegg. Hadde testdag fra klinikken 4+0.

Jeg var (enlig egen beregning) 4-5 uker. Ante ikke noe, men mensen uteble, så da tok jeg en test da. Har ju varit gravid før så jeg trodde liksom man skulle skjønne det neste gang, men ikke :')

Back
Topp