Når fant dere ut?

Visste det fra 4-5 dager etter eggløsning :p
Men fikk positivt 11 dpo/3+4

Jeg "visste" det og så tidlig, så den positive testen ved IKM var bare en bekreftelse.

Har hatt kjemiske to ganger tidligere, så trengte skikkelige streker for å få bekreftet at det ble noe. Lært meg å stole på magefølelsen - men trengte bekreftelse på at det skulle fortsette å utvikle seg.
Denne gang ble jo strekene sterkere :D

Jeg visste det ca i uke 5. Hadde sykt mye smerter i livmor natt til morgenen jeg tok testen. Aldri opplevd det før

Fant det ut to dager etter ikm, var sikker på at det ikke var noen el den mnd, men måtte ta en test da mensen ikke dukket opp, ble mildt sagt overrasket, og livredd :)

3+4 ca. Reagerte på masse brun rennende utflod og blødning som varte noen dager. Tok derfor test, positiv :D

Etter å ha hatt den "fyllesjuk" følelsen i kroppen et partre dager så tok jeg en test for å utelukke en graviditet.. Det skjedde på en måte ikke...
Fikk totalt stolpesjokk.. for å si det mildt, når testen ble positiv..

Skjønte det 5-6 dager før ikm, har aldri våknet nattestid for å tisse men det begynte jeg plutselig med da. Og jeg ble vanvittig sjøsyk den helgen, noe jeg ikke hadde blitt siden jeg var gravid med nr en ;) Pluss at jeg bare skjønte det (på samme måte jeg skjønte jeg var gravid med eldstemann og stod med positiv test 3 dager før ikm). Nå tok jeg en test 2 dager før ikm, da kunne jeg ikke vente lenger :rolleyes: Den var positiv:Heartred

Tok en test på 3+4. Hadde vært utrolig trøtt i noen dager, men trodde egentlig ikke at jeg var gravid...

Jeg var prøvelei, så til tross for symptomer ventet jeg med å teste til IKM, og fikk positivt da med engang, 4+0 :)

Fikk ømme pupper med engang og testet negativt to ganger før positiv test. Men tok det liksom med ro over de negative testene for jeg "visste" at jeg var gravid :-) testen viste da 2-3 uker, og nå er jeg 6+0

Testet et par dager etter ikm, ventet jo at tr skulle ta turen, den har ikke alltid vært helt regelmessig... hadde en test liggende, så tok den en morra før jobb... fikk litt sjokk, trudde ikke jeg var gravid, vi hadde også egentlig bestemt oss for å utsette et år pga ny jobb situasjon og muligheter, men nå ville det seg ikke slik vist ;p så nå er jeg 6+3 :p

Svak positiv strips 8 dpo på kvelden, positiv digital 9 dpo på dagen :happy: Gledestårer og jubelbrøl!! Og så kom panikken for at det ikke skulle sitte! Håper nå at spiren sitter hele veien til juli 2017<3

Fikk svaaaak strek allerede 7 dpo, så føler jeg har vært gravid et helt svangerskap allerede:hilarious:

Fikk positiv test 3 dager før IKM. Jeg er usikker på hvor mange DPO jeg var, for vi prøvde ikke hardt den mnd og jeg holdt ikke øye med EL, var litt slitne av prøvingen begge to. :)

Back
Topp