Når familie merker det uten grunn..

september-mamma

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg må bare skrive dette ned!

Forrige helg, morsdag, fortalte jeg nyheten til min mor, hun sa "Det tenkte jeg på i går!! Er det sant??"
Vi bor noen timer unna hverandre og treffes ikke så ofte, men har et dypt og nært forhold. Dagen før var hun på graven til sin mor og sa "det skulle ikke forundre meg om jeg får den største morsdagsgaven av alle i morgen"

I dag fortalte vi det til farssiden min, etter å ha tilbrakt hele dagen med hele slekta. Det var 3 stk av 7 som hadde tenkt tanken tidligere på dagen! Vi har ikke prøvd å få barn, er fortsatt unge og har ikke vært sammen så lenge at folk "venter hver dag" på denne nyheten.

Pappas kone hadde sett det på halsen min? Noe med kroppen.. Ingen kan sette fingeren på hva.. :-B Min tante hadde sett meg komme inn i rommet og "fikk bare følelsen!" (Har lagt på meg max en kg)

Jeg synes dette er utrolig merkelig.
Er det noen som har opplevd dette? Eller selv har kunnet sense det på andre gravide? For jeg forstår ikke hva det går i og tror ikke jeg har disse evnene selv ;-)

Oi! Så sykt merkelig! Du har vel kanskje den berømte "pregnant glow" da? :p

For flere år siden drømte jeg at kjæresten til bestevenninnen min var utro og at det var jeg som fant det ut og måtte fortelle det til henne. De virket som verdens lykkeligste par, så det var ingen grunn til å mistenke noe slikt! Ca to måneder seinere fant jeg ut at han faktisk var utro... Vet ikke om det kan sammenlignes med opplevelsen din da, men det er ganske merkelig likevel :p Tenker hvertfall at moren din som kjenner deg så godt kan ha plukket opp noen "signaler" som du ikke mente/visste at du sendte. Er jo gjerne slik at dem som kjenner oss aller best skjønner ting før vi selv gjør det... Slik er det hvertfall med meg :) Veldig merkelig med resten av slekten da!

Jeg hadde sommerjobb i fjor, som jeg skal tilbake på nå i sommer. Var derfor innom jobben å besøkte sjefen min for å planlegge litt etc., og sa da etter litt at vi (typen var med) hadde med noen nyheter.. Sjefen svarer "Jaha, er du gravid eller? Ja det var det første jeg tenkte da du gikk inn døra." ... :)

Folk elsker å si, det var det jeg visste.. slik jeg følte det da alle plutselig hadde skjønt at jeg var gravid selv om jeg ikke hadde forandret meg noe :p

Svigermor bor i Sverige, har ikke sett henne siden november. Fikk melding fra henne når jeg var max 5 uker på vei "hvordan går det med spira i magen?"............ Noen folk ass

• Liker
Reactions: Mae
Svigermor har vist at jeg var gravid før jeg selv har skjønt det, de 3 andre gangene :p så denne gangen har jeg unngått henne :p

• Liker
Reactions: Mae
Jeg må bare skrive dette ned!

Forrige helg, morsdag, fortalte jeg nyheten til min mor, hun sa "Det tenkte jeg på i går!! Er det sant??"
Vi bor noen timer unna hverandre og treffes ikke så ofte, men har et dypt og nært forhold. Dagen før var hun på graven til sin mor og sa "det skulle ikke forundre meg om jeg får den største morsdagsgaven av alle i morgen"

I dag fortalte vi det til farssiden min, etter å ha tilbrakt hele dagen med hele slekta. Det var 3 stk av 7 som hadde tenkt tanken tidligere på dagen! Vi har ikke prøvd å få barn, er fortsatt unge og har ikke vært sammen så lenge at folk "venter hver dag" på denne nyheten.

Pappas kone hadde sett det på halsen min? Noe med kroppen.. Ingen kan sette fingeren på hva.. :-B Min tante hadde sett meg komme inn i rommet og "fikk bare følelsen!" (Har lagt på meg max en kg)

Jeg synes dette er utrolig merkelig.
Er det noen som har opplevd dette? Eller selv har kunnet sense det på andre gravide? For jeg forstår ikke hva det går i og tror ikke jeg har disse evnene selv ;-)

Vi var i selskap til jenteungen til søsteren til samboeren (tantejenta mi da), på morsdag. Det var 3 par der, utenom søsteren hans og familien hennes og oss da. Vi sa ingenting, vi gjorde ingenting. Ikke har jeg lagt på meg, for jeg har kastet opp så mye. Om noe er annerledes føler jeg selv at jeg bare ser sliten ut :P
Men 2 av 3 kvinner der gjettet det, jeg skjønner ikke hvorfor eller hvordan, ble helt satt ut. Føler meg helt gjennomsiktig :P
Søsteren til mannen hennes hadde bare spurt ham om jeg var gravid, de hadde ikke sagt noe til henne. Bestevenninen hennes hadde også spurt henne når de var utenfor en tur sammen, de har nettopp fått en baby og sa at vi vist nok oppførte oss akkuratt likt slik som dem. Var kjempe glade, og samboeren min så vist veldig mye på meg og magen min :P Må le når jeg tenker på det, for jeg har ikke lagt merke til noe annerledes :P

Jeg har ei venninne som ringte her om dagen og lurte på om jeg var gravid.... Jeg sa nei ettersom at jeg synes det er for tidlig å fortelle det og spurte hvorfor hun lurte på det... Da svarte hun bare at hun hadde drømt det og hadde så sterk følelse av det at hun måtte spørre :-) Og hun har jeg verken snakket med eller vært sammen med siden jeg fant det ut...

Da jeg fortalte en kollega sa hun at hun visste det, hun hadde sett at jeg var kvalm!! På øya mine da jeg kom på jobb noen dager før :p what?? :p haha!

Jeg drømte at en venninne var gravid og skrev til henne i går om drømmen og ag hun måtte teste seg :p fikk tilbake svar om at hun hadde mensen, så var nok ikke det :p

Ja, jeg har fått høre at de har sett det på ansiktet mitt :) Trøtt? Sliten? :p men nei, d var en glød. Ble spurt av flere før jeg gikk ut med det offentlig

Yoga instruktøren min sa; "det er noe med deg, noe positivt! Jeg ser det på ansiktet ditt". da måtte jeg fortelle det, jeg har et godt forhold til henne. Da var jeg ca 7 uker på vei.

Mamma har skjønt det 2 av 3 ganger ;)

Og tanta mi drømte at mora mi satt med 3 små jenter på fanget sitt. Dette var i jula for 3 år siden. 10 mnd senere hadde hun 3 nye barnebarn, alle jenter;)

Jeg møtte på naboen til svigers på et senter, og jeg stoppa for å si hei. Så sa hun: "Når skal du trille barnevogn da?" og pekte på magen min. Jeg var da 12 uker på vei, og så helt vanlig ut. Hun sa hun så det på hele meg, jeg glødet og gikk på en helt spesiell måte :)

Møte på svigers første gang da æ va ca 7 uke på vei, bor på hver sin kant av landet...og sånn ca 10min etter Ah svigerfar hadde hilst på meg, kor ca 5min av d va at æ satt bak han i bilen så sier han "du e gravid"... den her gangen har æ ikke vist meg på Skype når vi prate med dem...

kusina mi gjetta det med en gang! har ikke sett a på over ett år. traff henne helt tilfeldig på sentret forje uke. hu ga meg en klemm å sa gratulerer! hah.. så nå er vi begge gravide ^^, hun er endel eldre en meg & har en liten en fra før men fortsatt koslig.

Fikk melding fra kusina mi i dag hvor hun skrev: Drømte om deg i natt, er du gravid?

Her skulle vi fortelle det til svigermor og svigerfar, men de visste det allerede for svigerfar hadde drømt det natten før vi fortalte det ☺

Back
Topp