Når føltes graviditeten virkelig?

E009

Flørter med forumet
Hvor lang tid tok det før du følte at du var gravid? Selv etter mange positive tester, legebesøk med hcg målinger, første gravidkonsultasjon og samtale med jm føles dette uvirkelig. Jeg har masse symptomer (ekstremt trøtt, noe kvalm, sensitiv på lukt, ekstra emosjonell og har ømme pupper), men like vel klarer jeg ikke å få meg selv til å tro at jeg er gravid. Noen andre som også føler det sånn? I såfall, når føltes det virkelig?
 
Hvor lang tid tok det før du følte at du var gravid? Selv etter mange positive tester, legebesøk med hcg målinger, første gravidkonsultasjon og samtale med jm føles dette uvirkelig. Jeg har masse symptomer (ekstremt trøtt, noe kvalm, sensitiv på lukt, ekstra emosjonell og har ømme pupper), men like vel klarer jeg ikke å få meg selv til å tro at jeg er gravid. Noen andre som også føler det sånn? I såfall, når føltes det virkelig?
Sliter med det samme, tror ikke jeg kommer til å føle det er virkelig før vi annonserer det og/ eller babymagen kommer, men jeg vet ikke :Heartred
 
Aner ikke, kjenner meg ikke gravid i det hele tatt! Håper jeg skjønner det før vi annonserer det til folk rundt :hilarious:
 
Samme her! Selv etter ul med et bankende hjerte og masse symptomer. Håper også det føles litt mer virkelig når folk rundt meg får vite det :)
 
Ja, det er ganske surrealistisk! Det gikk nok litt mer opp for oss da vi så et bittelite hjerte banke nå på uke 8+2 ❤️
 
Hvor lang tid tok det før du følte at du var gravid? Selv etter mange positive tester, legebesøk med hcg målinger, første gravidkonsultasjon og samtale med jm føles dette uvirkelig. Jeg har masse symptomer (ekstremt trøtt, noe kvalm, sensitiv på lukt, ekstra emosjonell og har ømme pupper), men like vel klarer jeg ikke å få meg selv til å tro at jeg er gravid. Noen andre som også føler det sånn? I såfall, når føltes det virkelig?
I min første graviditet var det nok da jeg kjente bevegelse og magen begynte å bli rimelig rund. Men å se fosteret på ultralyd hjalp også.
 
Back
Topp