Når fødte du?

Bruker47ma

Flørter med forumet
Mensterminen og ul termin stemmer som en prikk! Har termin 29 april og det stemte helt med målene på ordinær ul:) dere som har fått samme ul termin og mens termin før, når fødte dere i forhold til termin? Jordmor sa at det var ganske uvanlig at det stemte såååå godt, å ikke trengte å fly flytta en dag en gang..

Mensterminen og ul termin stemmer som en prikk! Har termin 29 april og det stemte helt med målene på ordinær ul:) dere som har fått samme ul termin og mens termin før, når fødte dere i forhold til termin? Jordmor sa at det var ganske uvanlig at det stemte såååå godt, å ikke trengte å fly flytta en dag en gang..
Jeg vet ikke når jeg ble gravid første gangen, var litt ung og u-viten. Men ble satt i gang en dag etter UL terminen og hun ble født 3 dager etter (På det vi trodde var mens termin). Da var hun fortsatt full av det "fettet" og hadde fortsatt en del av disse hårene. Så kunne nok ha ligget ihvertfall en god uke til. Tenker jo da at UL-termin og den antatte mens terminen var nok ikke helt korrekt her.

Har hatt det ca sånn to ganger, men begge kom to uker før termin. Nå er det likt, ul termin flyttet en dag tror jeg ift menstermin. Spent på når hun kommer :)

Mens og UL stemmer denne gang. Ca 1 uke forskjell med første (ble satt tilbake 1 uke ca på UL allerede i uke 5 el noe). Men jenta kom ut ca på mensterminen :)

Med første aner jeg ikke når jeg ble gravid, så om termin stemte er litt uvist. Snuppa kom to dager før termin fra oul, hu var ganske stor (4000) så glad jeg ikke fikk noe spesielt lenger :p denne gangen hadde jeg mens termin 9 og oul termin ble 8 april så blir spennende å se :)

Jeg har ul termin likt som eggløsning fordi jeg brukte eggl-tester.
Men mensterm. stemmer ikke for syklusen var lang o blev litt lenger hver måned.. :-)

Med førstemann fikk jeg en dag forskjell på mens og OUL termin. Fødte 8 dager før OUL termin.

Nå har jeg mens termin 11.april og OUL 13.april. Så er spent på hva det blir til her.

UL termin en dag etter menstermin forrige gang, fødte fire dager etter UL terminen:)

Ul termin har stemt med mens termin hos meg begge gangene. Fødte tre dager før termin sist gang.

Back
Topp