Nr1: 9 dager før termin.
Nr2: 4 dager etter termin.
Nr3: 4 dager før termin
Nr2: 4 dager etter termin.
Nr3: 4 dager før termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiFørste kom i uke 36
Andre kom i uke 37 (egentlig også uke 36, men ble «oppgradert» da OUL hadde satt terminen feil.
Nei, ingen svar egentlig. Jordmødrene bare sa at kroppen min sikkert bare fødte for tidlig.Hei
Lurer bare på en ting, jeg fødte selv 36+4 med første barn, har du fått noe som kan være årsak til hvorfor du føder litt før tiden? Og hvordan startet fødselene?
Er gravid igjen nå, så veldig nysgjerrig på om jeg kan forvente meg det samme denne gang, eller om det er en mulighet for å gå til termin, eller til og med overog du trenger såklart ikke svare om du ikke ønsker
![]()
Spennende å høre om så forskjellige starter av fødsler. Her gikk vannet 36+0, ingen rier, umodent og måtte settes igang. Når først riene kom for fullt tok det ikke lange tiden, vel 4 timer med smerter, og 2 av de i aktiv fødselNei, ingen svar egentlig. Jordmødrene bare sa at kroppen min sikkert bare fødte for tidlig.
Blir spennende å se om det samme skjer denne gangen.
Fødslene startet veldig forskjellig.
Med første begynte jeg å ha rier om natten og under en av dem gikk vannet. Fødte 1 time og 15 min senere.
Med nummer to begynte jeg å få rier en uke før. Men som stoppet igjen. Da jeg var på kontroll så de at riene hadde hatt effekt og at jeg sikkert ikke kom tilbake neste uke for ny kontroll. Og det stemte. Fødselen gikk litt roligere for seg denne gangen fordi vannet ikke gikk. Men da de tok vannet for å sette på en prode da fikk det én sterk rie og så kom pressriene.