Når fødte dere sist?

Tinker-Bell

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Når fødte dere i tidligere svangerskap? (til termin, før eller etter?)
Hvordan startet fødselen?

Alle fødslene startet med rier. Ble født

En uke før termin
Fire dager etter termin
Sytten dager før termin
Dagen før termin
To dager før termin

Fødte 3 dager før termin og fødselen startet med vannavgang 4 dager før termin[emoji4]

25 dager før termin,vannet gikk,rier uten smerter :bored:, haste keisersnitt

Første startet med rier og raskt etter vannavgang. Endte med katastrofesnitt ved full åpning, da beina kom ut i stedenfor rompa. Kom 5 dager etter termin.

Andre startet med maserier i et døgn før de effektive riene begynte. Vannet ble tatt underveis, men hun kom vaginalt. Kom på termindato.

1. Startet med rier 3 dager etter termin dato, hadde langsom fremgang fremtil jm tok vannet. Da kom han endelig, 4 dager over. [emoji7]
2. Vannet gikk 5 dager over termindato, men riene var ineffektive, etter 3 dager var jeg forsatt bare 5 cm åpen og ble satt i gang, gikk fra 5 til 10 cm på 1 time og 10 minutter, og etter 20 min med pressrier kom hun. Det var veldig intenst [emoji21]

Fødte 3 dager før termin og fødselen startet med rier etter jeg hadde tatt meg en lur på sofaen 1 times tid :joyful: 16 timer senere var han ute uten smertestilling! :Heartblue

Begge fødslene mine startet på termindagen. Første kom 1,5 døgn senere, andre kom rett etter midnatt dagen etter termin.
Denne gangen skal jeg rekke ett viktig bryllup rett etter termin og trenger å få litt før...:bag:

Hun kom en uke før oul-termin, noen dager etter menstermin (jeg tror en mellomting var riktig). Det første jeg merket var at vannet gikk.

Ei uke før termin:) startet med rier, vannet gikk rett før pressriene

Startet med rier 4 dager før termin, også kom han 2 dager før. 36 timer totalt :) veldig fin fødsel, selv om den var langsom

Nr 1. 14 dager før termin - vannavgang

Nr 2. 11 dager etter termin - rier

Nr 3. 1 dag etter termin - rier

Alle startet med rier....

1.to dager over termin
2. Fire dager over termin
3. Femten dager over termin kom inn med egne rier, og ble satt i gang.
4. 7 dager over termin
5. dager over termin

2 fødsler som begge var igangsatt på overtid dag 12, kom dagen etter. 2 veldig forskjellige fødsler til tross..

Alle tre fødslane har starta med vannavgang. Alle tre har komme over termin.

Back
Topp