Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, fødselen startet med at vannet gikk, så da var det også en grunn til at jeg ikke kjente noe til babyen Blir spennende å se om denne fødselen blir lik forrige.Med første,som startet med rier uten at vannet gikk,kjente jeg mye liv.. Med nr.2 gikk vannet uten at riene startet (tok ca 6 timer før riene kom).. Da kjente jeg nesten ikke liv i det hele tatt.. Ble bekymret og spurte ang dette og fikk til svar at det var normalt å kjenne mindre liv når vannet har gått.. Men siden vannet hele tiden fornyer seg så har babyen det bra likevel
Med første,som startet med rier uten at vannet gikk,kjente jeg mye liv.. Med nr.2 gikk vannet uten at riene startet (tok ca 6 timer før riene kom).. Da kjente jeg nesten ikke liv i det hele tatt.. Ble bekymret og spurte ang dette og fikk til svar at det var normalt å kjenne mindre liv når vannet har gått.. Men siden vannet hele tiden fornyer seg så har babyen det bra likevel