Når føder du? *tippetråd*

  • Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet
M

Moderator Kjersti

Guest
Når tror du at du føder og når har du termin? (Blir spennende å finne denne tråden igjen i mars/april og se om noen av dere fikk rett)


Jeg har termin:
Jeg tipper fødselen blir:
 
Jeg har termin 22.
Tipper jeg føder 18. ;)
 
Termin 11.03. Gikk 9 dager over sist, men prøver meg på 15.03 på denne her.
 
Foreløpig termin 11, så tipper 13/14.mars :)
 
Menstermin 13.03 (tipper den blir skjøvet til 17.03)
tror det blir fødsel 23.03 (høres ut som en fin dato)
 
Kommer veldig an på om jeg blir satt igang eller ikke da, blir jeg det tipper jeg 28.februar, gjør jeg ikke det tipper jeg 11. Mars :)


2 små + spire <3
 
Termin 13. mars, blir det normal fødsel går jeg sikkert over tia
 
Tipper 25 mars jeg da, siden den står tom ;) Har menstermin 1 april, men fødte snuppa akkuratt 1 uke før termin :)
 
Jeg har mens termin 13 mars, på sist ultralyd ble jeg skøvet frem 3 dager til 10 mars. Men tipper den kommer 8 mars, på min 30 års dag. Egentlig en fantastisk bursdagsgave men vil egentlig helst ha dagen min for meg selv. (liker veldig godt å feire bursdagen:) + om det blir en gutt er det litt kjedelig for han og ha bursdag på kvinnedagen:p
 
Termin 11.3, den første datoen som slo meg når jeg leste denn tråden var 3.3, så holder en knapp på den datoen ;-) fikk ni dager før termin sist gang.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Menstermin 26 mars, så tipper 25 mars kanskje:)
Snuppa kom 2 dager før, så håper egentlig bare jeg slipper å gå mye over denne gangen...


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
 
Termin 10.mars
Tror jeg føder 2.mars. Knerten kom 8 dager før, så regner med litt før nå også

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
 
Termin 12. Mars, tipper månedskiftet feb/mars da de to andre har kommet før termin. Men hadde vært gøy om h*n hadde kommet den 11. mars, på min avdøde fars bursdag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Utifra ul i dag så har jeg termin 27 mars. Hadde vært morsomt å få 1 april :) men tror egentlig at det blir 3 april. Gikk 9 dager over sist. Håper at det ikke drar ut så lenge denne gang!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Termin 26.mars.
Fått begge de andre litt før termin, så jeg tipper 22.mars

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp