Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
neida, mye oppblåst, men siden jeg er 2.gangs så regner jeg med at magen kommer litt tidligere denne gangen, og sikkert umulig å skjule når jeg bikker 12 uker. Men gleder meg til gravidmagen kommer
det var rundt uke 20-22. Jeg kjente liv første gang rundt uke 16-17 (morkake bak). Nå er jeg kommet til det ser bare tjukk ut stadie (er 9+4), håper magen blir litt rundere litt tidligere denne gangen.Er sånn ca sånn jeg også ser ut, men jeg bruker det for alt det er verdt her hjemme likevelVi er vel alle enige om at dette bare er oppblåst. Jeg er 165cm og veier 77kg (ikke en vekt jeg er komfortabel med, men sånn er det).
Samboeren min må jo tro det har klikket 
om jeg i det hele tatt får synlig mage 
Jeg tror det kommer litt ann på hvor stor magen din er. Jeg er også ganske stor, men har mesteparten av vekta fordelt godt og har tyngden på rumpe og lår. Jeg hadde veldig liten gravidmage, men den syntes godt. Jeg hadde forventet at overhenget skulle strekke seg litt ut når magen vokste da det var det eneste, men det gjorde det ikke. Magen vokste bare utover bak hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg hadde også forventet at «gropa» rundt navelen skulle strekke seg ut, men det gjorde det heller ikke. Men magen ble ganske rund under puppene, der var jo jeg flat fra før. Kom rundt uke 20. Jeg klarte også se spark ganske tydelig fra utsiden.Siden jeg er ganske så overvektig fra før av, så forventer jeg egentlig ikke å få noen synlig gravidmage før sommerenom jeg i det hele tatt får synlig mage
![]()