Når får man OUL time?

Er dere over 35 år? Jeg har fått beskjed fraKalnes at jeg ikke får TOL pga ferieavvikling og sprekt kapasitet..
Jeg blir 35 i august.. alle som ikke blir 35 eller yngre får ikke..
 
Ja, jeg er 36 og har hatt tidligere MA, men det hjelper tydeligvis ikke :confused013
Det hadde jeg forlangt. Du som er over 35 skal ha det.. eller så får de henvise deg til en annen du kan få det hos da..?
 
Det hadde jeg forlangt. Du som er over 35 skal ha det.. eller så får de henvise deg til en annen du kan få det hos da..?
Jeg fortalte at jeg er 36, (ingen barn tidligere, vært gravid før, som har resultert i MA) men hun sa jeg kunne ikke forvente før tidligst uke 14, skjønner ikke det. Kan ringe igjen på mandag å høre.
 
Jeg fortalte at jeg er 36, (ingen barn tidligere, vært gravid før, som har resultert i MA) men hun sa jeg kunne ikke forvente før tidligst uke 14, skjønner ikke det. Kan ringe igjen på mandag å høre.
Ja det hadde jeg gjort...
 
  • Liker
Reactions: K.B
Ja det hadde jeg gjort...
Kanskje er jeg heldig og får en annen på tlf som virker mer villig til å hjelpe:think005 men ja, blir irritert når det går på flaks, jeg vet om flere som er under 35 som har fått i uke 12. satser på at jeg får et bedre svar på mandag:smiley-angelic001
 
Ah, sååå irriterende! Får høre fra legen min i morgen hva hun sier. Men vi skal uansett til Gøteborg å ta UL og Nipt test om to uker. Så det er vell bare å smøre seg med tålmodighet. Men det hadde vært fint å fått det bekrefta at alt er bra, at det er noe der:arghh: Nååå. Helst i går:wtf:
Lykke til i Gøteborg! Synd at det er så stor prisforskjell. Dere er tøffe som reiser så langt uten å få bekreftet at det er liv først. :Heartpink
 
Fikk OUL i uke 19+0, venter fortsatt på dato for OTUL (henvisningen ble sendt for 3 uker siden).
 
Hei:) 35 år, OUL uke 13 på Kalnes. Så det rekker innenfor Nipt test vindu. Håper de kan flytte deg frem minimum en uke. Hvis ikke så sier jordmødre/gynekologer at en oul skal være tilnærmet minst like viktig og effektiv som en nipt test.
I tilfelle så kan det gjøres på Volvat privat for en god slant.
 
Ah, sååå irriterende! Får høre fra legen min i morgen hva hun sier. Men vi skal uansett til Gøteborg å ta UL og Nipt test om to uker. Så det er vell bare å smøre seg med tålmodighet. Men det hadde vært fint å fått det bekrefta at alt er bra, at det er noe der:arghh: Nååå. Helst i går:wtf:
Har du nettside du bestilte fra? Har blitt tipset om Danmark, men ikke Gøteborg, og det er jo faktisk litt nærmere :gen053
 
Fikk i Otul Porsgrunn når jeg er 10+3, synes det er tidlig men som jeg leser her skal jeg bare være glad jeg fikk time tror jeg :nailbiting:
 
Fikk i Otul Porsgrunn når jeg er 10+3, synes det er tidlig men som jeg leser her skal jeg bare være glad jeg fikk time tror jeg :nailbiting:
Det var tidlig ja :).
Trodde helst dem ville ha det 11-14 :).
Jeg valgte Notodden og har ikke fått time før jeg er 13 + 2 :p
 
Det var tidlig ja :).
Trodde helst dem ville ha det 11-14 :).
Jeg valgte Notodden og har ikke fått time før jeg er 13 + 2 :p
Ja jeg ringte den idag og spurte om det ikke var for tidlig men neida, visstnok ikke Så lukter prival ul også rundt uke 14. blir for lang tid mellom Otul og oul
 
Har du nettside du bestilte fra? Har blitt tipset om Danmark, men ikke Gøteborg, og det er jo faktisk litt nærmere :gen053
Ah, sorry sent svar. På ferie med en 3 åring er full rulle o_O
Barnmorskahuset (?) tror jeg det heter. Var der i 2020, utrolig flinke gode folk.
 
Back
Topp