Når får du eggløsningssmerter?

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Får du smerter før eggløsning? Hvor mange dager før isåfall? Jeg har godt med murringer og stikking på høyre side idag. Hadde litt igår også, men fortsatt negativ eggløsningstest.

Ja iallefall en dag før, samme dag.. og muligens litt dagen etter(?) Ikke godt å si når nøyaktig egget slipper. Men merker det godt:)

Har nylig funnet ut cirka hvilken dag, så er spent i neste syklus hvordan det kjennes mer, for har rundt CD10 - CD12 kjent litt stikkinger på ene siden

Her kommer som regel positiv test først, så EL smerter utover kvelden/natten og litt på EL dagen.

Har av og på smerter noen dager før og etter. På selve eggløsningsdagen får jeg ekstra intens smerte så er ikke til å ta feil av.

Hatt ganske mye murring idag altså! Men ingen tegn til eggløsning i det heletatt på testene! Rart :p

Nja, får ikke alltid skikkelig el-smerter, men urolig mage. Lett kvalm, og kåtere enn ellers :wacky: i fin kombinasjon.

Her murrer det noen dager i forkant. De bygger seg opp, så er det ganske markante smerter på eggløsningsdagen.

Back
Topp