Når får du egentid på kvelden?

Etter kl 18:30-19, hvis ikke det blir som det ble i kveld - rasende/hysterisk skriking og kjefting...

Får egentid når babyen sover. Halvtimer i løpet av dagen, og meget avbrutt på kvelden, siden han våkner etter 30-60 min hele kvelden.
Så litt. :)

Har ikke barn enda, så da er det mye egentid :P Men bytter gjerne bort den mot et barn ;)

Egentid det er for noe da? :p
neida snuppa legger seg som regel fint 19.00 men da har som regel mannen kommet hjem ifra jobb og ting skal vaskes og ordnes, spesielt ting til morgen dagen så får litt for liten egentid enn jeg vanligvis vil. sikkert derfor jeg er her midt på natta :p

Etter kl 19 annenhver uke. Andre uka er det så og si aldri da storebror er inn og ut av rommet sitt fra han legger seg kl 19, til vi legger oss kl 22.30..

Har ikke barn enda, så da er det mye egentid :P Men bytter gjerne bort den mot et barn ;)

Samme her:)

Har "fri" fra mannen hele dagen da, siden jeg går hjemme nå

Her er det voksentid fra 18:30/19 hver dag - himmelsk :) Nå kommer snart nr 2, så blir spennende å se ;)

Egentid er fremmedord her ja. En 3 åring og tvillinger på 3 mnd så blir nok ennå ei stund til

Før lille kom var det fra ca 1900-1930, så kom lille som la seg samtidig som oss i 23 tiden, men nå har vi begynt å legge han rundt 20/21, så det er deilig med et par timer før vi skal legge oss selv

Det blir mye husarbeid da :P

Rundt 19.30... Ser på det som egentid når ungen sover uansett hva jeg gjør.

Da ungene var små babyer la jeg de i 21 tiden, men la meg selv kort tid etter. Nå er de i seng 19 og 19:30. Jeg legger med i 21tiden og det medte av "alenetiden" består i å rydde og gjøre klart til morgendagen.

Eldre barn=senere i seng=senere i seng på meg og ;)

Men altså, de klarer seg jo mer selv, så har jo for så vidt egentid selv om de er våkne, sitter i stua, spør om ting osv.

Back
Topp