Når får dere termin?

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Hvis spira sitter denne gangen?

Her blir det 6juli<3
 
I månedsskiftet juni/juli tenker jeg =))
 
Litt vanskelig å si ettersom jeg ikke har hatt mensen etter en SA, og håper jeg finner første EL med en gang, men jeg satser på at jeg har EL om ca en uke og vil da få termin ca 10. Juli :-) håper håper!
 
hvis vi er heldige denne mnd blir termin ca 9 juli =)
 
Her blir min mens termin 7. juli etter bv kalenderen. Blir alltid satt ganske langt tilbake da, så er spent på hvordan det blir nå.
 
Dette blir spennende
 
ja det gjør det jammen meg =) håper såå at det klaffer denne gangen.. all medfølelse til de som har prøvd leeenge, vi har ikke prøvd lenger enn 5 mndr, men fytti så kjibt det er å få negativt måned etter måned...
 
Vis det skjer noen denne måneden så blir det Termin rundt 17 Juli :D Lever i håpet :D
 
her startert vi å prøve forrige mnd uten hell, så merker hvor kjip det er når man virkelig vil dette. Så føler virkelig med de som har prøvd lenge, men vi får kose oss masse mens vi venter jenter...
 
her blir det vel rundt 5-6. Positiv el test idag :D
 
30 Juni :) 
 
Dersom det klaffer denne gangen så blir termin 20. Juli.. :-)
 


Frk.L skrev:
I månedsskiftet juni/juli tenker jeg =))


Da er vi 2 =)

Fikk positiv test ikveld =D
(må nesten dobbelsjekke imorgen tidlig...) så litt usikker på hvilket forum jeg skal være på =P hehe..
Tror det enten er 30.juni eller 1. juli =)
 


Emmelu skrev:


Frk.L skrev:
I månedsskiftet juni/juli tenker jeg =))


Da er vi 2 =)

Fikk positiv test ikveld =D
(må nesten dobbelsjekke imorgen tidlig...) så litt usikker på hvilket forum jeg skal være på =P hehe..
Tror det enten er 30.juni eller 1. juli =)

Da ville jeg holdt meg til juli, haha ;-) Tenk så kjedelig når alle de andre har fått bebissen sin på juni-forumet, også sitter du der kanskje med den store magen?! Hehe. :-) Er du på Juli, så blir du av de førsteemoticon


Jeg vil evt få termin 4. Juli, skal teste på fredag! Håper uka går fort 10. pp nå, (og 14ende mnd!!) Så nå syns jeg at vi kan få spira vår snart
 
Da blir det ikke noe Juli bebi på oss :( skal fortsette å prøve kanskje det blir august isteden :D
 
2-4 juli :)
 
Back
Topp