Når få 2-3 på cbd??

2012,2016og2017<3

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei dere :) jeg har 2 digitale liggende og lurer på om når jeg skal ta den ene som det kommer til å stå 2-3 på? Jeg er 4+0 i dag fikk positiv cbd 1-2 søndag 29 Nov:)
 
Mens jeg fikk ikke 2-3 da jeg var 4+2. Fikk det da jeg var 4+4 da :)
 
Ja det er vel ganske forskjellig hvor høyt hcg nivået er på alle :)

Tok en test på tirsdag (5+2) og håpte å få 3+ da, men det gjorde jeg ikke. Tester nok igjen imorgen :) Har lite symptomer også, men satser på at alt er i orden forde :)
 
Tok en test på tirsdag (5+2) og håpte å få 3+ da, men det gjorde jeg ikke. Tester nok igjen imorgen :) Har lite symptomer også, men satser på at alt er i orden forde :)
Ja:) for å få 3+ tror jeg det skal være ganske høyt :) venter noen uker til før jeg satser på 3+ nå :) men har ikke noe symtomer jeg heller :) men det hadde jeg ikke med datteren min heller så det tar jeg ikke så tungt.. Men alt er nok fint :) fikk du 2-3 da eller?
 
Ja:) for å få 3+ tror jeg det skal være ganske høyt :) venter noen uker til før jeg satser på 3+ nå :) men har ikke noe symtomer jeg heller :) men det hadde jeg ikke med datteren min heller så det tar jeg ikke så tungt.. Men alt er nok fint :) fikk du 2-3 da eller?

Jeg fikk 2-3 ja, men testet pånytt idag (5+6) og fikk 3+ :D
 
Back
Topp