AinaPaina September 2013 <3 14 Mai 2013 #21 Veldig klar for at det skal være over føler jeg MÅ sitte her og slite ut knappene på macen hehe
Ø Ønsker<3 Elsker forumet 14 Mai 2013 #22 De er heldivis snart over Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ø Ønsker<3 Elsker forumet 14 Mai 2013 #23 Gleder meg litt Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ø Ønsker<3 Elsker forumet 14 Mai 2013 #24 Da kan vi være mer saklige i skravlinga selv om det er litt gøy å holde på sånn Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Da kan vi være mer saklige i skravlinga selv om det er litt gøy å holde på sånn Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ø Ønsker<3 Elsker forumet 14 Mai 2013 #25 Men syns dette døgnet her har vart litt for lenge egentli Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Men syns dette døgnet her har vart litt for lenge egentli Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ø Ønsker<3 Elsker forumet 14 Mai 2013 #26 Noen som er enig? Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Pappesken Hanne Caroline Moen 14 Mai 2013 #33 Jeg har dårlig samvittighet for at jeg har vært på jobb hele dagen liksom Har ikke kunnet skravle før nå, og nå er døgnet snart ferdig
Jeg har dårlig samvittighet for at jeg har vært på jobb hele dagen liksom Har ikke kunnet skravle før nå, og nå er døgnet snart ferdig