Når er man høygravid?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Er det når det er 40 dager igjen? 
Og så får jeg helt panikk når jeg ser tickerne til mange av dere.. under TJUE dager igjen for enkelte!!!! Herremin!!!
 
Det er når man har 40 dager igjen ja! Hehe. Tiden flyr framover nå ja. Hehe
 
Det er når det er 40 dager igjen ja,så jeg føler meg veldig høygravid for tiden :-D
 
Da er jeg høygravid i morgen!!!
Føler svangerskapet mitt er eeeevig langt, siden menstermin og ultermin ikke stemmer overens. Men da kan jeg uansett kalle høygravid fra i morgen av, da! Da er det 40 dager igjen i følge UL-terminen :)
 
Sukk... Det er så leeeeenge til...
Kjipt å ha termin helt i slutten av måneden...
 
Oh!! Nå skulle jeg klage på at det var så lenge igjen, men så står det jo pinadø 38 dager igjen!??!?!
Jeg er jo blitt høygravid jo?!
 
Da er også jeg høygravid i morgen - Tjohoooooo
 
Ja, tida flyyr! Og kan godt si jeg føler meg høygravid jeg også for tida ja.. (men på min ticker må man legge på 10 dager for å få riktig termin ifht ultralyden).
 
åj..nei no er det ikkje lenge att!:) syns dette svangerskaet har gått kjempe fort, blir nesten litt stressa med tanken på kor kort tid det er igjenn... !:) Men gleder meg veldig til babyen kjem da!:)
 
wææææ, tia flyyyr bare avsted. Snart ligger vi å brøler på hvert vårt sykehus
 
shiit.. har jo vært høggravid ei stund eg då.. 17 dager igjen til termin  
 
Mener jeg har 45 dager igjen, så 5 dager igjen til jeg er høygravid da :)
 
Jeg er også høygravid, rart å si det egentlig - det har hele tiden virket så fjernt for når jeg hører om de høygravide så er det jo virkelig siste innspurt!

Noen ganger føler jeg meg veldig høygravid, andre ganger ikke i det hele tatt! :)
 
Hehe.. Tiden har gått så fort. Jeg har nå gått ut i permisjon og har 22 dager igjen. Husker jeg synes det gikk litt tegn ned til 40 dager, men etter det har det gått fort. Artig å høre fra legen på føden i dag si at nei, nå er gulla de fullgått så skjer det noe nå ønsker vi ho hjertelig velkommen :)
 


*moonpie* skrev:
wææææ, tia flyyyr bare avsted. Snart ligger vi å brøler på hvert vårt sykehus


Å huff! Hehe..Likte ikke den siste setningen der emoticon 
 
40 dager ja, er det i morgen:)
 
Back
Topp