Når er første legekontroll?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Rundt uke 12.
Har vært til lege en gang pga kvalmen, og fikk skrevet ut en resept på Afipran,
Fikk beskjed fra legen om å komme tilbake til første svangerskapskontroll rundt uke 12, pga noen blodprøver som må taes rundt den uka.

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg skal i morgen :) bare 5+2 for å sjekke om alt er bra da jeg har hatt exu for 3 mnd siden! Gleder og gruer meg veldig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal til jordmor mandag for henvisning til tidlig ul tror jeg vil bruke henne mest

Rundt uke 12 :-)

Skal til jordmor nå på fredag :-) Da er jeg 5+3, men skal til syden i sept. så ville ha en tidlig time. Er jo også vårt første <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Skal til jordmor nå på fredag :-) Da er jeg 5+3, men skal til syden i sept. så ville ha en tidlig time. Er jo også vårt første <3

Vi er helt likt, jeg skal på ultralyd i morgen :) spennende! Får oppdatere meg til fredag :)

Har allerede vært når jeg var 6+0 pga medisinering. Skal tilbake igjen når jeg er 7+2 pga ultralyden viste kun plommesekken

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Aner ikke. Mener jeg hadde første kontroll i uke 8 de andre gangene.. Venter noen uker til før jeg bestiller time i hvert fall. Er bare 4+3...

Har bestilt meg time til uke 8, men ble en time imorra pga kvalme 6+6 så får se hva hun sier..

Back
Topp