Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her24 desember
Hvordan regner du de forskjellige? Jeg har 3 ulike apper og alle 3 sier forskjellig. (Jeg har forholdt meg til preglife sin) virker som den har stemt ift festeblødning ihverfallMenstermin: 7.desember/Eltermin: 10.desember
Jeg ser at noen apper regner 40 uker. Men det er jo 40+3. Jeg fikk både 10. Og 13. Desember men det er 13 som er riktig. Så regn uker fra siste mens. Eller uker fra el (minus 2 uker)Hvordan regner du de forskjellige? Jeg har 3 ulike apper og alle 3 sier forskjellig. (Jeg har forholdt meg til preglife sin) virker som den har stemt ift festeblødning ihverfall
Da hadde jeg regnet fra du hadde positiv EL test. Søk på Google på terminkalkulator og velg fra unnfangelse(el).Jeg vet faktisk ikke, hvordan kan jeg finne det ut? Jeg hadde nemlig spontanabort forrige måned, så rakk ikke få ny mensen før jeg ble gravid igjen. Vet kun at jeg slo ut positiv på eggløsningstest 28 mars
Håper ikke det blir den datoen daSamme her
Nei.. hadde termin 17. mai med forje, han kom heldigvis ikke på termindato..Håper ikke det blir den datoen da