Når er din menstermin?

Har ikke mens-termin :woot: nekter å oppgi mens siden det er ivf, de får forholde seg til det jeg sier og ferdig med det :hilarious:
11/12 er termin etter 40+2 som svangerskapslengde
 
Menstermin 10 desember, EL-termin 15 desember ❤️
 
6. desember :Heartred Krysser fingrene for at vi kommer oss dit
 
Menstermin: 7.desember/Eltermin: 10.desember:)
Hvordan regner du de forskjellige? Jeg har 3 ulike apper og alle 3 sier forskjellig. (Jeg har forholdt meg til preglife sin) virker som den har stemt ift festeblødning ihverfall
 
Jeg vet faktisk ikke, hvordan kan jeg finne det ut? Jeg hadde nemlig spontanabort forrige måned, så rakk ikke få ny mensen før jeg ble gravid igjen. Vet kun at jeg slo ut positiv på eggløsningstest 28 mars
 
Hvordan regner du de forskjellige? Jeg har 3 ulike apper og alle 3 sier forskjellig. (Jeg har forholdt meg til preglife sin) virker som den har stemt ift festeblødning ihverfall
Jeg ser at noen apper regner 40 uker. Men det er jo 40+3. Jeg fikk både 10. Og 13. Desember men det er 13 som er riktig. Så regn uker fra siste mens. Eller uker fra el (minus 2 uker)
 
Jeg vet faktisk ikke, hvordan kan jeg finne det ut? Jeg hadde nemlig spontanabort forrige måned, så rakk ikke få ny mensen før jeg ble gravid igjen. Vet kun at jeg slo ut positiv på eggløsningstest 28 mars
Da hadde jeg regnet fra du hadde positiv EL test. Søk på Google på terminkalkulator og velg fra unnfangelse(el). :):):)
 
26.desember her:) Men har planer om å knipe igjen til over nyttår:joyful::laughing001
 
29.desember eller 1.januar. Men siden jeg har født tidligere med mine to barn så håper jeg at det gjentar seg nå og:)
 
24. desember - Julaften! Menstermin med fireåringen var også på julaften. Endret til 26. des. på OUL, men vle født 22. des.
 
Back
Topp