når er det salg på ammeklær?

B

BKNO2928948938493

Guest
Har fått så fnatt av å se på amme-bher og annet av ammeklær. Er jo så dyrt kontra hva man kan få ellers for pengene om det var andre klær.

Når er det salg på ammeklær og undertøy da?
 
Husk at det ikke er så voldsomt mye du trenger. Kommer langt med noen bh-er og singleter :happy: Kjedebutikkene som H&M, Lindex og Kappahl selger alle det og har tilbud i blant. H&M har også noen ammetopper som er helt OK :happy: Ellers kan kan jeg anbefale Boob, selv om det er dyrt. God kvalitet og kan også brukes under graviditet.
 
Anbefaler boob veldig, å det er av og til på salg. For eksempel på babybanden.no
Du trenger ikke så mye av hver, men ammetøy som fungerer bra er et must. Jeg har kjøpt en del billig, å ble rett og slett bare irritert på hele greia :p så kjøp heller litt dyrt å ordentlig er mitt tips. Kjøpe brukt kan man jo også, det ligger mye på Finn :)
 
Takk for gode tips! Skal følge med, og sjekke ut alle sidene
 
Liten oppdattering, da har jeg kjøpt litt forskjellig.
Jollyroom, Milki Lace amme bh og amme singelett pakke.
Zalando faktisk, Anita amme bh med spiler, Også noe som heter Jojo Mamma Bebe amme bh.
Skal komme med tilbakemelding.
 
Ser du har fått kjøpt litt, men svarar uansett.
Eg kjøpte mykje brukt til ein billig penge og var storfornøyd med det :D
Dette er klede som blir brukt berre ei kort periode, så dei framstod som nye :)
 
Ja, det er mye dyrt, men jeg synes det stadig vekk er litt tilbud rundt om kring. Må følge litt med da på nettbutikker og slikt for å finne det.
 
H&M har mye salg nå, også på mammaklær :)
 
Back
Topp