Når er det normalt å ha første sv.kontroll?

Snooki

Bosatt på Babyverden
Januarskatter 2015
Tenkte jeg bare vil forholde meg til jordmor denne gangen, men når er det normalt å få første timen?

Er vell litt tidlig ennå ;)

Fikk ordna meg time til fastlegen, da er jeg 6 uker, men da blir det vell kun å informere han å diskutere evt stopp av medisninen min.
Pluss få hjelp med bekkenet :(

Har allerede fått bekkenløsning, så dette låver ikke godt.
Hadde fryktelig bekkenløsning på slutten med sistemann.
Men å få bekkenløsning i uke 4 er drøyt :( havner vell på krykkene før uke 12 sikkert.. JOY :/

Venter man til etter man har passert uke 12 for første kontroll hos jordmor tru?

-taster fra mobilen-

Hos lege er det vanlig fra uke 8-12 tror jeg, jordmor fra uke 11 kanskje?
anbefaler virkelig bassengtrening, det er sååååååå bra for bekkenet!!

Jeg skal til lege i uke 12:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal forresten til lege i uke 9, han ville helst se meg før uke 10.
skal dog til sykehuset når jeg er 6+1, så får vel litt info da og...

Jeg fikk første time hos jordmor når jeg er ca 12+5, er vel noe med de blodprøvene..?o_O men vurderer tidlig ul i uke 11..er såå lenge å vente:(:( 6+6

Var hos legen for en uke siden, han sa at 1. kontroll er i uke 12. Jeg har antakelig noe som kan minne om begynnende bekkenløsning, men det er helt annerledes enn sist. Nå sitter det i hovedsak bak ved halebeinet og går ut i skinkene, sist gikk det fra lyskene og ut. Hos meg dukket det opp rundt positiv test, 3+4.. går greit foreløpig, er ikke hemmet når jeg går, kun sitting og det å reise seg som er et herk foreløpig..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Har fått den første kontrollen i uke 12. Forrige gang fikk jeg den første kontrollen i uke 11.

Januar 2015 <3

Back
Topp