Når er det natta for babyen?

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Her legger hun seg samtidig som meg-selv om hun egentlig avgjør tidspunkt. Som regel mellom 21.30 og 22.30.
Jeg har jo ikke sjans å få mine nødvendige timer med søvn om jeg skal legge meg senere enn henne :p
Hvordan gjør dere det? Og hvor sover de?

Her gråter han vanligvis frem til puppen i 2 tiden på natta, så blir vanligvis ikke natta før da :/

Gir flaske rundt klokka ni på kvelden, så stell og hvis hun er trøtt legger vi henne.

Er hun lys våken etter den flaska, er det ikke håp i helvete for å få henne til å roe seg og ligge stille i senga og slappe av.

Så har vi litt voksentid hvis vi føler at vi trenger det mer enn jeg trenger søvn :P
Ofrer lett litt søvn for å kunne kline med mannen på sofaen liksom, hvis vi får tid til det på kvelden ;)

Gir flaske rundt klokka ni på kvelden, så stell og hvis hun er trøtt legger vi henne.

Er hun lys våken etter den flaska, er det ikke håp i helvete for å få henne til å roe seg og ligge stille i senga og slappe av.

Så har vi litt voksentid hvis vi føler at vi trenger det mer enn jeg trenger søvn :P
Ofrer lett litt søvn for å kunne kline med mannen på sofaen liksom, hvis vi får tid til det på kvelden ;)

Haha... Samme her... Sofakos og klining er viktig ;)

Haha, sånt får vi til i senga for mannen kommer som regel å legger seg straks lillemor har sovna :p

Ho legger seg samtidig som oss. Litt varierende tidspunkt, kjem an på kortid ho skal ha siste flaska før natta. Eg gidd ikkje legge meg, for så å mate etter ein time. Då sitt eg heller våken og venter. :-)

Fram til torsdag sov ho i mi seng, men no prøver me ha ho i si eige seng. Samboer sover på anna rom, så han er opplagt til å ta 2-åringen som våkner i 6-tida. :-)

Sover normalt 4-5 timer før nattmating og 3-4 timer etter.

Her har han akkuratt sovnet på puppen, så da blir det straks natta på meg også! Sovner mellom 8-10, ikke noe mer rutiner enn det enda. Vi samsover:)

Her tar han natt alt fra 22.30-01.00. Som oftest er det rundt midnatt. Da ligger vi oss. Noen ganger vil han ha mat igjen kl 3, noen ganger 5-6 eller han kan sove helt til 7 :)

Vi tar på pysjen og tar kveldsstell i no tiden... Så kommer det an på når hAn vil ha pupp og når han sovner etter det, da er det natt og jeg legger meg også-helt kaputt! Så varierer mellom 22-23 ca.

Her er pysjen og stell tatt til natta flasken i 19-20 tiden :) så har vi noen timer voksen tid til neste flaske i 23-00 tiden når vi legger oss!

Legger seg samtidig med Oss. Da får jeg ammet henne også legges hun i vogn baggen.
Ofte så sover hun jo i stua før vi legger Oss så kunne sikkert lagt henne ett annet sted men gidder ikke gå frem og tilbake tusen ganger for akkurat nå sover hun 15 min av ganga bortsett fra natt :p

Back
Topp