Når er det morgen hjemme hos dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Når vesla bestemmer seg for at hun absolutt ikke vil sove mer :p Som regel mellom 08-09. Det er forsåvidt et greit tidspunkt å komme seg opp på :)

0630 de dagene jeg har dagvakt og 0730-0800 de dagene jeg har seinvakt og i helger :) en sjelden gang ligger vi til 0900 :)

Kvardager 05.30 og helg alt mellom 07.00-10.00 :D i dag var det 09.30. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Storebror er oppe alt mellom 05 og 06.30, hverdag som helg ;-)

Frøkna sover stort sett til rundt 7, noen ganger lengre.

Det spørst litt avhengig av jobb, skole og når 1åringen velger å våkne, men for tiden står vi opp 7 i hverdagene, og mellom 7 og 9 i helgene. I helgene sover vi helt til minsten våkner :p :-)

I dag sov han forresten til 0930. DET var deilig det :D

Er vi heldige starter dagen 6.30, har vi skikkelig uflaks er det morgen 4.30, vi nekter å stå opp så tidlig, men får ikke sove mer heller.

Med minsta i hus blir det som regel mellom 0600 og 0700. Uavhengig av hverdag/helg.
Eldste klarer å stå opp selv så.

Er vi voksne alene hjemme sover jeg glatt til 12 tiden.

Her er det som oftest en eller annen som våkner mellom 6 og 7 uansett om det er hverdag eller helg. Er det helg får de stå opp å se litt TV eller spille litt ipad sånn at vi får sove bittelitt lengre ;-)

Mellom 6 og 7 de siste seks årene med barn. Har jo hatt baby som har våknet i femtiden innimellom men vi står ikke opp før 6. Ingen forskjell på hverdag og helg, hverken hyggelig for barn eller foreldre med overtrøtte og trøtte barn kveld og dagen etterpå.

Stod opp fast kl 6 før jeg fikk barn også, pga tidligvakt men jeg fungerer best med fast døgnrytme så jeg la meg tidlig og stod opp 6 hver dag uansett når jeg skulle på jobb.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tidligvakt: 05:45
Seinvakt og helg: 07:00

Hverdager 06.15 (klokka ringer 06.45)
Helg 7 (klokka ringer 8)
Det er enn så lenge 6 åringen som står for hanegal her :p

I ukedagene kommer det egentlig an på hvor trøtt jeg er:P mellom 06.45 og 07.30
I helgene så våkner frøkna mellom 7 og 9 en gang, men ho skrur på tv og slapper av i senga og kommer som regel ikke inn før 9-10 tiden:) Eldstemann kan fort sove til 11:o

#Happyface fra appen#

I ukedagene må de vekkes rundt syv. I helgene står jeg aldri opp før åtte, de kan stå opp fra halv åtte om de leker fint på rommene sine.

Hverdager: mannen og eldstemann står opp i 7 tiden og reiser på jobb/bhg, mens for meg og minstemann er det ikke morgen før mellom 9 og 10.

Helg: Eldstemann står opp og vekker meg i 7-8tiden, mens mannen og minstemann gjerne sover til 9-10.

Back
Topp