Når er det lov å høre på julemusikk? :)

Lykketreff

Gift med forumet
Hos oss begynner jeg å spille rett ette Halloween, men jeg smughører litt julesanger hele året :) synger julesanger med ungene også, men prøver å holde litt igjen :p

Jeg begynner som regel 01/12 eller uken før desember starter. Her jeg bor nå snør det ikke :( Så håper jeg klarer å komme I julestemning i år :( Er ikke det samme uten snø :(
Husker fra jeg var liten. Var ute og lekte i snøen hele dagen før vi kom inn og ordna oss til juleaften.
Det synes jeg er trist at mine barn ikke får oppleve :( (Hvis jeg er så heldig å få noen)

Haha, satte på juleradion i bilen her om dagen. Det ble fort nedstemt gikk, er ikke jul helt enda mamma fikk jeg høre [emoji28]

Her er det ikke jul før tidligst midt i desember. :P
(Julebrusen kan komme inn i kjøleskapet når som helst da.) :D

Hørte på det i helga mens vi kjørte over ett fjell med masse snø på veien og i skogen.

Når man vil! Her begynner vi når vi ser snø for første gang på høsten. Nå er det i hvertfall innafor. Juleradiokanalene er i gang, og Spotify har fått egenhulekategori. Jul!!! [emoji7][emoji173]️

Vi har sunget julesanger i noen uker alt, men setter ikke på P7 jul før 1 desember altså. ☺️ Men, fra 1 des. blir det julesanger på full guffe. :D

1 desember! Eller første søndag i advent om det havner i slutten av november ;)

Bruker å begynne med julesanger hjemme i adventstida. :) På venterommet til jordmor i dag spilte de julesanger, og det var hyggelig det også! Fikk litt julestemning :)

Det kan man da gjøre som man vil med, men en at radiokanalene jeg hører en del på på vei til og fra jobb spille ganske mye julemusikk for tiden og for meg er det litt vel tidlig.
På radio syns jeg de godt kan vente til etter 1. desember

Back
Topp