Når er dere kvalme på døgnet?

Våkner av kvalme, den er intens fram til sånn 13. Gir seg litt, holder seg borte noen timer. Begynner på igjen på kvelden.. ingen mat frister. Men det som er rart er at snop (sure ting) frister når jeg ikke er kvalm. Middagsmat og skiver frister aldri.

Ettermiddag værst, men har begynt Å få den over hele dagen.. halsbrann på kveld.

Pittelitt med en gang jeg våkner på morningen, men det er aller verst på ettermiddagen. Fra sånn 17:00 blir det gradvis verre til jeg legger meg.

Litt kvalm om morgenen, frem til jeg får spist litt, holder med et glass drikkeyoughurt. Ellers gjennom dagen når jeg er sulten og etter jeg har spist (så tiden før og etter lunsj er litt kjip). Men blir ofte litt uggen i løpet av dagen, løser som regel det med en saltkjeks eller to, heldigvis.

Det er værst den første timen på morgenen. Ellers kommer og går det i løpet av dagen men kkke like intenst som på morgenen

Her er det like ille gjennom hele døgnet. Eneste som egentlig hjelper mot kvalmen er å sove, men kan liksom ikke sove hele døgnet heller. Dessuten så våkner jeg av at jeg er kvalm innimellom, så hjelper ikke hele tiden det heller. Sykemelding her kommer jeg, om dette ikke gir seg.

Back
Topp